پخش آنلاین برنامه‌های معارفی از تارنمای «Islamaldia»/ استقبال مخاطبان از آمریکای لاتین


پخش آنلاین برنامه‌های معارفی از تارنمای «Islamaldia»/ استقبال مخاطبان از آمریکای لاتین

تارنمای «Islamaldia» به زبان اسپانیولی، پس از موفقیت در پخش برنامه جزءخوانی قرآن کریم طی ماه مبارک رمضان، هم اکنون در بخش زنده خود به پخش برنامه‌هایی با موضوع مباحث دینی و اسلامی اقدام می‌کند.

بهپخش آنلاین برنامه‌های معارفی از تارنمای «Islamaldia»/ استقبال مخاطبان از آمریکای لاتین گزارش ایکنا؛ جمعی از طلاب دانش‌آموخته نهاد بین‌المللی جامعة المصطفی(ص) العالمیه از منطقه آمریکای لاتین با راه‌اندازی بخش زنده در سایت Islamaldia.com به ارائه مباحث مختلف درباره اسلام می‌پردازند.

این بخش که با آغاز ماه مبارک رمضان به تارنمای Islam al dia اضافه شده است، در ابتدا با پخش آنلاین جزء‌خوانی قرآن کریم به همراه ترجمه اسپانیولی برای نخستین‌بار کار خود را آغاز کرد و مورد استقبال کاربرانی از کشورهای مناطق آمریکای لاتین مواجه شد.

همزمان با شیوع کرونا در جهان و ضرورت رعایت قرنطینه، پخش آنلاین برنامه‌های رمضانیه این سایت مخاطبان زیادی را از آمریکای لاتین به خود جذب کرد.

در همین راستا ترتیل‌خوانی قرآن با صوت مهدی فروغی، قاری و مرتّل قرآن که برای اولین بار به زبان اسپانیولی نیز به صورت همزمان ترجمه می‌شد، طی ماه رمضان پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت.

آموزش الفبای عربی به زبان پرتغالی، سخنرانی مذهبی به زبان فرانسوی، تفسیر قرآن، برنامه دینی «عشق الهی»، طرح مسائل و احکام دینی با حضور طلاب ایرانی و کلمبیایی به صورت یک روز در میان و شرح ادعیه مختلف در هر هفته از جمله برنامه‌هایی بود که برای ماه رمضان در بخش زنده این سایت برای مخاطبان اسپانیولی زبان به روی خط رفت.

بر همین اساس برنامه‌های اسلامی دیگری برای بخش زنده تارنمای Islam al dia تدارک دیده شده که هم اکنون طبق برنامه اعلام شده در حال پخش است.

مقر ضبط این برنامه‌های اینترنتی قم است و سهیل اسعد، مبلغ آرژانتینی و دانش‌آموخته جامعةالمصطفی(ص) العالمیة مدیریت این سایت را برعهده دارد. برنامه‌ها در حال حاضر به صورت هفتگی (برحسب مناسبت‌های مذهبی همچون شام ولادت یا شهادت ائمه اطهار(ع) و یا شنبه شب‌ها) زنده روی خط می‌رود.

پخش آنلاین برنامه‌های معارفی از تارنمای «Islamaldia»/ استقبال مخاطبان از آمریکای لاتین

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید