برچیده شدن 17 کلاس کانکسی در کوهسار سلماس همت خیرین را می طلبد


برچیده شدن 17 کلاس کانکسی در کوهسار سلماس همت خیرین را می طلبد

مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت: بهره برداری از 6مدرسه در مناطق محروم بخش کوهسار سلماس طی دو سال گذشته گامی مهم در راستای افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم مرزی این بخش در شهرستان سلماس است.

حسین خیرجویی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای محرومیت زدایی آموزشی در بخش کوهسار سلماس گفت: روستاهای بخش کوهسار سلماس با وجود محرومیت های بسیار در عرصه های مختلف، بیش از ۳۰۰۰ دانش آموز لازم و التعلیم را در خود جای داده است.

خیرجویی با بیان اینکه تا ۲سال گذشته غالب مدارس این بخش به صورت کانکس و کلاس های خشت و گلی بود، بیان کرد: با همت مسئولین و خیرین بزرگوار طی ۲سال گذشته ۱۹کلاس درس در قالب ۶مدرسه استاندارد و نوساخت احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است و امیدواریم با همیاری بیش از پیش خیرین بتوانیم ۱۲ کلاس درس دیگر نیز به این تعداد اضافه کنیم.

وی افزود: باوجود تمامی تلاشها متاسفانه هنوز ۱۷کلاس کانکسی در این بخش دایر است و انتظار داریم با حمایت مسئولین عزیز در خصوص تامین اعتبارات لازم برای احداث فضاهای آموزشی جدید بتوانیم مدارس کانکسی را در روستاهای این بخش سلماس برچینیم.

مدیر آموزش و پرورش سلماس همچنین با اشاره به عملیات اجرایی احداث مدرسه شبانه روزی در این بخش، تصریح کرد: در صورت تحویل این مدرسه به آموزش وپرورش تا آغاز سال تحصیلی جدید خواهیم توانست گام مهمی در راستای جذب بازماندگان از تحصیل روستاهای این بخش و گسترش پوشش تحصیلی در میان دانش آموزان روستاهای این بخش برداریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو