صبحانه ورزشی 1399/4/14؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ بازگشت ژاوی به نیوکمپ؟


صبحانه ورزشی 1399/4/14؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ بازگشت ژاوی به نیوکمپ؟

منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا از بازگشت اسطوره این تیم به نیوکمپ می گوید.

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/4/14؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

مسابقات امروز لیگ برتر:

پیش بازی ذوب آهن - پیکان؛ تلاش خودروسازان در اصفهان برای بقا خواهد بود

پیش بازی پرسپولیس - شاهین/ اهداف متفاوت؛ قهرمانی و بقا!

پیش بازی تراکتور-صنعت نفت / بازگشت کاپیتان ها به جمع تی تی ها

کمیته بین المللی المپیک قهرمانی کمیل قاسمی را به رسمیت شناخت

در چند روز گذشته علاقه مندان ورزش در جریان درگیری کمیل قاسمی و فدراسیون کشتی بر سر ماجرای توزیع مجدد مدال طلای المپیک 2012 لندن قرار گرفته اند. دعوایی که بیشتر به دلیل عدم اطلاع کمیل قاسمی از روال رسمی و طولانی کمیته بین المللی المپیک در محرومیت ورزشکاران خاطی و توزیع مجدد مدال آنها است. که البته به نظر می رسد مشکلات رئیس فعلی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر با رئیس سابق این فدراسیون رسول خادم که مورد علاقه کمیل قاسمی هم هست، در این موضوع بی تاثیر نبوده است.

اما با نگاهی به سایت کمیته بین المللی المپیک می توان دید که IOC نام کمیل قاسمی را به عنوان قهرمان المپیک 2012 لندن درج کرده است، تصمیمی که با تصمیم اولیه اتحادیه جهانی کشتی کمی در تناقض است، به این صورت که اسم بلال ماخوف کشتی گیر سنگین وزن روس که همراه با کمیل قاسمی به مدال برنز مشترک رسیده بود هم کنار نام کمیل به عنوان قهرمان مشترک مسابقات به ثبت رسیده است! این اولین بار در تاریخ 124 ساله کشتی در المپیک است که مدال طلا بطور مشترک به دو نفر اعطا می شود.

رئیس باشگاه ریو آوه: 10 میلیون یورو برای طارمی؟ بهترین معامله ممکن را انجام خواهیم داد

آنتونیو سیلوا کامپوس، رئیس باشگاه ریو آوه، به شایعات پیرامون جذب مهدی طارمی واکنش نشان داده است.

درخشش مهدی طارمی باعث علاقه تیم های زیادی به او شده است. یکی از شایعاتی که در رسانه های پرتغال مطرح می شود، علاقه زیاد بنفیکا به جذب مهدی طارمی است. حالا آنتونیو سیلوا کامپوس، رئیس باشگاه ریو آوه به این موضوع واکنش نشان داده و در مصاحبه با سایت TSF گفت:

علاقه ای نسبت به جذب مهدی طارمی وجود دارد ولی هنوز توافقی حاصل نشده است. در مراحل نهایی فصل هستیم. منتظر پیشنهادات هستیم و در زمان درستی، درمورد آن ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

رئیس باشگاه درخصوص شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه این تیم خواهان 10 میلیون یورو برای مهدی طارمی است گفت:

نمی توانم به این سوال پاسخ بدهم. بهترین معامله ممکن را انجام خواهیم داد. می توانیم یک معامله عالی انجام دهیم.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 3 جولای 2020

جنگیز اوندر از محتمل ترین گزینه های فروش رم در نقل و انتقالات است. در حالی که ناپولی جدی ترین مشتری جنگیز اوندر است، مدیر برنامه هایش تایید کرد تیم های دیگری نیز به این وینگر ترک علاقه دارند. (نیکولو اسکیرا)

پس از اتمام قرارداد ادینسون کاوانی با پاری سن ژرمن، او اکنون بازیکن آزاد است و باید تیم بعدی خود را انتخاب کند. از کشور اروگوئه خبر می رسد که ادینسون کاوانی، فاصله زیادی تا بازگشت به ایتالیا و بازی در آ اس رم ندارد. (سباس جیووانلی)

الکسیس سانچز، وینگر باشگاه منچستریونایتد در سال گذشته به صورت قرضی از این تیم به اینتر پیوست و اکنون این باشگاه قصد دائمی کردن قرارداد او را دارد. (گل)

عصبانیت لیونل مسی از اوضاع بارسلونا و احتمال جدایی این بازیکن در پایان قراردادش در فصل 2020/21 داغ ترین خبر یک روز اخیر دنیای فوتبال بود. احتمال جدایی مسی از بارسلونا و پیوستنش به منچسترسیتی واقعی است. (کادنا سر، ESPN، کریستین مارتین خبرنگار Fox TV)

بایرن مونیخ هنوز پیشنهادی برای فروش تیاگو آلکانتارا دریافت نکرده است، اما در رختکن بایرن مونیخ شایعاتی مبنی بر علاقه لیورپول به جذب تیاگو شنیده می شود. حتی تیاگو با هم تیمی هایش در بایرن مونیخ خداحافظی کرده است. (کریستین فالک)

تاتنهام هاتسپر پیشنهاد یوونتوس را برای معاوضه تانگوی اندومبله و آرون رمزی رد کرده است. (تلگراف)

علی رغم اینکه منچستریونایتد قصد ندارد مبلغ مدنظر بروسیا دورتموند برای به خدمت گرفتن جیدون سانچو را بپردازد (مبلغی در حدود 120 میلیون پوند)، اما همچنان مشتاق به جذب این وینگر جوان است و در تلاش است تا با یک توافق تمامی طرفین قرارداد را راضی نگه دارد. (اسکای اسپورتس)

هدف یوونتوس در بازار نقل و انتقالات، یافتن جانشین برای گونزالو هیگواین است. آرکادیوش میلیک، مهاجمی است که یوونتوس جذب او را هدف قرار داده است. میلیک از پیوستن به یوونتوس استقبال می کند و از همین حالا پاسخ مثبت را به آن ها داده است. (رومئو آگرستی)

اگر یوونتوس برای جذب میلیک اقدام کند، ناپولی به گنجانده شدن نام فدریکو برناردسکی به معامله علاقه خواهد داشت اما اگر تاتنهام وارد عمل شود، نام لوکاس مورا گزینه محتمل برای ورود به معامله خواهد بود. (جانلوکا دی مارتزیو)

اینتر مذاکرات به منظور جذب امرسون پالمیری را با چلسی آغاز کرده است. (فابریتزیو رومانو)

جود بلینگام هافبک جوان بیرمنگام به دورتموند خواهد پیوست. (بیلد)

انتقال لروی سانه، وینگر 24 ساله آلمانی منچسترسیتی به بایرن مونیخ نهایی شد. (وب سایت رسمی بایرن مونیخ)

ژاوی آماده هدایت بارسلونا در فصل 21-2020 / ادعای موندو دپورتیوو

نتایج نه چندان جالب کیکه ستین در دوران حضورش در بارسلونا، مدیران این باشگاه را متقاعد کرده تا فصل 21-2020 را با مربی دیگری آغاز کنند.

به گزارش فرانسسک آخیلار از موندو دپورتیوو، ژاوی با جوزپ ماریا بارتومئو، رییس بارسلونا برای هدایت این باشگاه در فصل آینده به توافق دست یافته است و بازیکنان بارسلونا نیز حامی حضور ژاوی به عنوان سرمربی این تیم هستند. با این حال، این توافق مربوط به فصل جدید است و کیکه ستین فصل 20-2019 به پایان خواهد برد یا در بدترین حالت، گارسیا پیمنتا، سرمربی بارسلونا ب به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل، هدایت بارسلونا را عهده دار می شود. آخیلار به نقل از منبع آگاه قطری مدعی شده ژاوی، سرمربی کنونی السد قطر تحت هیچ شرایطی در فصل 20-2019 هدایت بارسلونا را برعهده نمی گیرد و قرار است دستمزد سالانه او در بارسلونا 6 میلیون یورو باشد.

احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستن به منچسترسیتی وجود دارد / ادعای کریستین مارتین

عصبانیت لیونل مسی از اوضاع بارسلونا و احتمال جدایی این بازیکن در پایان قراردادش در فصل 2020/21 داغ ترین خبر یک روز اخیر دنیای فوتبال بود.

به گزارش کریستین مارتین خبرنگار Fox TV، احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستنش به منچسترسیتی واقعی است. منابع این خبرنگار در کاتالونیا و انگلیس این موضوع را تایید کرده اند. شرایط ورزشی این انتقال برای طرفین می تواند مثبت باشد.

روی نمر خبرنگار مطرح آرژانتینی نیز گفت که کریستین مارتین منبع بسیار قابل اعتمادی است، بنابراین باید موضوع انتقال لیونل مسی از بارسلونا به منچسترسیتی را جدی گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول