خداحافظی غم‌انگیز با کانتیننتال، آخرین خودروی سواری لینکلن


خداحافظی غم‌انگیز با کانتیننتال، آخرین خودروی سواری لینکلن

لینکلن تأیید کرده است که سدان پرچم‌دار کانتیننتال اواخر سال جاری از خط تولید کنار خواهد رفت و بدین ترتیب برند لوکس فورد به‌طور کامل از بخش خودروهای سدان خارج خواهد شد. سخنگوی لینکلن در بیانیه‌ای دراین‌باره گفته است: لینکلن در بخش‌های رو به رشد سرمایه‌گذاری می‌کند و این برند در آینده سبد کاملی از … The post خداحافظی غم‌انگیز با کانتیننتال، آخرین...

لینکلن تأیید کرده است که سدان پرچم‌دار کانتیننتال اواخر سال جاری از خط تولید کنار خواهد رفت و بدین ترتیب برند لوکس فورد به‌طور کامل از بخش خودروهای سدان خارج خواهد شد. سخنگوی لینکلن در بیانیه‌ای دراین‌باره گفته است:

لینکلن در بخش‌های رو به رشد سرمایه‌گذاری می‌کند و این برند در آینده سبد کاملی از شاسی‌بلندها ازجملهٔ یک نمونهٔ تمام الکتریکی را خواهد داشت. فروش بخش سدان‌های پریمیوم فول سایز در ایالات‌متحده رو به کاهش است و درنتیجه لینکلن در پایان امسال تولید کانتیننتال را متوقف خواهد کرد

خداحافظی غم‌انگیز با کانتیننتال، آخرین خودروی سواری لینکلن

لینکلن پس از غیبتی بیش از یک دهه‌ای در سال ۲۰۱۶ کانتیننتال را احیا کرد و هرچند این سدان لوکس در ابتدا توجهات زیادی را به خود جلب نمود اما این موضوع به فروش بالا منجر نشد. فروش این ماشین در سال ۲۰۱۷ با ۱۲ هزار دستگاه به اوج خود رسید اما سال گذشته این عدد به تنها ۶۵۸۶ دستگاه کاهش یافت. فروش کانتیننتال در سال جاری حتی از این هم کمتر شد و این کاهش قبل از شیوع ویروس کرونا رخ داد؛ بنابراین تصمیم لینکلن برای حذف کانتیننتال چندان جای تعجب ندارد اما این اتفاق در حالی روی داده که این شرکت قبلاً گفته بود به سدان‌ها متعهد می‌ماند. بااین‌حال، لینکلن در عمل دقیقاً برعکس عمل کرد زیرا چندی پیش این شرکت اعلام نمود که همین ماه به تولید سدان MKZ هم پایان می‌دهد و بدین ترتیب سبد محصولات آن از سدان‌ها خالی خواهد شد.

خداحافظی غم‌انگیز با کانتیننتال، آخرین خودروی سواری لینکلن

این استراتژی دنبالهٔ همان رویکردی است که شرکت مادر لینکلن یعنی فورد در آمریکای شمالی در پیش گرفته و تمام خودروهای سواری خود شامل فی‌یستا، فوکوس، فیوژن و تاروس را حذف کرده است. از سوی دیگر اما سخنگوی لینکلن گفته است این شرکت اواخر امسال اخبار بیشتری برای انتشار خواهد داشت. فعلاً هیچ‌چیز رسمی نیست اما احتمالاً این اخبار شامل اطلاعات بیشتری در مورد کراس‌اوور الکتریکی لینکلن می‌شود که قرار است اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ به بازار بیاید.

خداحافظی غم‌انگیز با کانتیننتال، آخرین خودروی سواری لینکلن

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس