میلان باروش در پایان فصل جاری از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد


میلان باروش در پایان فصل جاری از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد

مهاجم سابق باشگاه لیورپول در پایان فصل جاری از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

طرفداری - میلان باروش، مهاجم سابق باشگاه لیورپول و جمهوری چک در پایان فصل جاری لیگ چک از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش BBC، میلان باروش، مهاجم سابق باشگاه لیورپول که به همراه این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 شده بود، از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. باروش به همراه جمهوری چک در مسابقات یورو 2004 موفق به کسب کفش طلای این رقابت ها شده بود و به همراه جمهوری چک به نیمه نهایی این رقابت ها رسیده بود. این بازیکن 38 ساله اکنون در تیم بانیک اوستراوا جمهوری چک بازی می کند و طی سال های اخیر به طور مداوم با مصدومیت های همچون مچ پا و ماهیچه ساق پا دست و پنجه نرم می کرده است. باروش راجع به بازنشستگی خود گفت:

ذهن من همچنان می خواهد به فوتبال بازی کردن ادامه دهد اما بدن من از مدت ها قبل متوقف شده است. مدت ها است که آسیب دیدگی ها و مصدومیت ها را تحمل می کنم و دیگر بدن من مانند گذشته کار نمی کند. علت بازنشستگی من کاملا مشخص است. سن را نمی توان متوقف کرد و دوم هم این که سلامتی من از فصل گذشته در خطر بوده است. بعد از هر بازی، احساس درد و آسیب دیدگی شدیدی می کردم و دیگر ادامه کار من در دنیای فوتبال امکان پذیر نیست.

باروش سابقه حضور در تیم های گالاتاسرای، لیون و آنتالیا اسپور را دارد. در لیگ برتر انگلیس، به غیر از لیورپول او در تیم های پورتموث و استون ویلا حضور داشته است و در سال 2008 نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی انگلستان شده است. باروش در سال 2012 از رقابت های ملی کناره گیری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی