ریوالدو: اگر مسی به یوونتوس بپیوندد، انفجار جهانی رخ خواهد داد


ریوالدو: اگر مسی به یوونتوس بپیوندد، انفجار جهانی رخ خواهد داد

ریوالدو می گوید با مشکلات بارسلونا، به مسی برای جدایی حق می دهد و کیکه ستین صلاحیت مربیگری در این تیم را...

طرفداری - عصبانیت لیونل مسی از اوضاع بارسلونا و احتمال جدایی این بازیکن در پایان قراردادش در فصل 2020/21 داغ ترین خبر یک روز اخیر دنیای فوتبال بود. ریوالدو، ستاره برزیلی سابق بارسلونا در Betfair نوشت:

اگر مسی به فکر جدایی است، باید اتفاقی در رختکن بارسلونا افتاده باشد و شاید او از این مشکلات مداوم که در ماه های اخیر باشگاه را احاطه کرده، خسته شده است. اگر او پس از پایان قراردادش جدا شود، من ناراحت می شوم. با وجود رابطه اش با باشگاه، او حق دارد جدا شود و پیوستن به منچسترسیتی با پپ گواردیولا وسوسه کننده است زیرا این دو نفر در بارسلونا رابطه فوق العاده ای داشتند.

بعضی از مدیربرنامه ها رویای این را دارند تا مسی و رونالدو را همزمان در یوونتوس ببینند و چنین اتفاقی در سراسر جهان چقدر بزرگ خواهد بود! یک انفجار جهانی رخ خواهد داد و یوونتوس به لطف رشد سریع اقتصادی، خیلی زود می تواند هزینه پیوستن مسی را در بازار به دست آورد.

برای باشگاه لحظه سختی است و خروج مسی می تواند کل باشگاه، از رئیس تا مدیران و مربیان را تکان دهد. اخیرا نتایج بدتر شده و احتمال آن وجود دارد که قهرمانی لالیگا به رئال مادرید برسد. رئیس باشگاه مسئولیت زیادی بابت آوردن کیکه ستین احساس می کند و با تمام احترام، ستین صلاحیت لازم برای هدایت بارسلونا را ندارد. به نظر من بارسلونا باید یک چهره شناخته شده و بزرگ جهانی را روی نیمکت بنشاند که بازیکنان به او احترام بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن