سیمونه اینزاگی: لاتزیو طی 6 روز، 3 بار به میدان می رود / سایر تیم های سری آ، چنین برنامه ای ندارند


سیمونه اینزاگی: لاتزیو طی 6 روز، 3 بار به میدان می رود / سایر تیم های سری آ، چنین برنامه ای ندارند

لاتزیو برای رقابت با یوونتوس بر سر فتح اسکودتو به سه امتیاز بازی با میلان نیاز دارد.

طرفداری - در آستانه دیدار حساس لاتزیو مقابل میلان در هفته سی ام سری آ، سیمونه اینزاگی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از فوتبال-ایتالیا؛ سیمونه اینزاگی گفت:

غیبت ایموبیله و کایسدو به دلیل محرومیت؟ هنوز در مورد مهاجم خود در این بازی تصمیم گیری نکرده ام. در مورد لوکاس لیوا و دنیلو کاتالدی باید صبر کرد. فردا متوجه می شویم که آیا آنها می توانند به تیم کمک کنند یا خیر. در این دوران به زندگی کردن با مشکلات عادت کرده ایم. متقاعد شده ام که لاتزیو مقابل میلان عملکرد خوبی خواهد داشت.

احتمالا مانوئل لاتزاری از روی نیمکت، بازی را آغاز می کند. کمی خسته است. بازیکنان لاتزیو درحال عادت کردن به این شرایط [برنامه فشرده] هستند. طی 6 روز باید سه بازی انجام بدهیم. چنین برنامه ای برای دیگر تیم های سری آ وجود ندارد.

باعث افتخار من است که سرمربی این بازیکنان هستم. درحال سپری کردن فصل فوق العاده ای هستیم. در این دوره فشرده، متغیرهای متعددی می تواند تاثیرگذار باشد. فعلا به بازی مستقیم با یوونتوس فکر نمی کنیم.

بازی با میلان؟ استفانو پیولی را به خوبی می شناسم. اکنون تمرکز لاتزیو کاملا روی بازی با میلان است. خوش شانس بودم وقتی که هدایت تیم جوانان لاتزیو را برعهده داشتم، پیولی سرمربی لاتزیو بود. شخصیت فوق العاده ای دارد. زلاتان ابراهیموویچ بازیکن مهمی است. باید ببینیم از ابتدا به میدان می رود یا بازی را از روی نیمکت آغاز می کند.

همچنین بخوانید: لاتزیو باید بدون مهاجم به مصاف میلان برود پیولی: دیدار میلان با لاتزیو سخت خواهد بود / کیائر در کنار رومانیولی عالی شده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...