آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 3 جولای 2020


آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 3 جولای 2020

آخرین اخبار معتبر...

طرفداری - مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند. مروری داریم به آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 3 جولای:

جنگیز اوندر از محتمل ترین گزینه های فروش رم در نقل و انتقالات است. در حالی که ناپولی جدی ترین مشتری جنگیز اوندر است، مدیر برنامه هایش تایید کرد تیم های دیگری نیز به این وینگر ترک علاقه دارند. (نیکولو اسکیرا)

پس از اتمام قرارداد ادینسون کاوانی با پاری سن ژرمن، او اکنون بازیکن آزاد است و باید تیم بعدی خود را انتخاب کند. از کشور اروگوئه خبر می رسد که ادینسون کاوانی، فاصله زیادی تا بازگشت به ایتالیا و بازی در آ اس رم ندارد. (سباس جیووانلی)

الکسیس سانچز، وینگر باشگاه منچستریونایتد در سال گذشته به صورت قرضی از این تیم به اینتر پیوست و اکنون این باشگاه قصد دائمی کردن قرارداد او را دارد. (گل)

عصبانیت لیونل مسی از اوضاع بارسلونا و احتمال جدایی این بازیکن در پایان قراردادش در فصل 2020/21 داغ ترین خبر یک روز اخیر دنیای فوتبال بود. احتمال جدایی مسی از بارسلونا و پیوستنش به منچسترسیتی واقعی است. (کادنا سر، ESPN، کریستین مارتین خبرنگار Fox TV)

بایرن مونیخ هنوز پیشنهادی برای فروش تیاگو آلکانتارا دریافت نکرده است، اما در رختکن بایرن مونیخ شایعاتی مبنی بر علاقه لیورپول به جذب تیاگو شنیده می شود. حتی تیاگو با هم تیمی هایش در بایرن مونیخ خداحافظی کرده است. (کریستین فالک)

تاتنهام هاتسپر پیشنهاد یوونتوس را برای معاوضه تانگوی اندومبله و آرون رمزی رد کرده است. (تلگراف)

علی رغم اینکه منچستریونایتد قصد ندارد مبلغ مدنظر بروسیا دورتموند برای به خدمت گرفتن جیدون سانچو را بپردازد (مبلغی در حدود 120 میلیون پوند)، اما همچنان مشتاق به جذب این وینگر جوان است و در تلاش است تا با یک توافق تمامی طرفین قرارداد را راضی نگه دارد. (اسکای اسپورتس)

هدف یوونتوس در بازار نقل و انتقالات، یافتن جانشین برای گونزالو هیگواین است. آرکادیوش میلیک، مهاجمی است که یوونتوس جذب او را هدف قرار داده است. میلیک از پیوستن به یوونتوس استقبال می کند و از همین حالا پاسخ مثبت را به آن ها داده است. (رومئو آگرستی)

اگر یوونتوس برای جذب میلیک اقدام کند، ناپولی به گنجانده شدن نام فدریکو برناردسکی به معامله علاقه خواهد داشت اما اگر تاتنهام وارد عمل شود، نام لوکاس مورا گزینه محتمل برای ورود به معامله خواهد بود. (جانلوکا دی مارتزیو)

اینتر مذاکرات به منظور جذب امرسون پالمیری را با چلسی آغاز کرده است. (فابریتزیو رومانو)

جود بلینگام هافبک جوان بیرمنگام به دورتموند خواهد پیوست. (بیلد)

انتقال لروی سانه، وینگر 24 ساله آلمانی منچسترسیتی به بایرن مونیخ نهایی شد. (وب سایت رسمی بایرن مونیخ)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟