معاون قوه قضاییه:حقوق بشر آمریکایی یعنی ترورفرمانده‌ مبارزه با تروریست‌ها است


معاون قوه قضاییه:حقوق بشر آمریکایی یعنی ترورفرمانده‌ مبارزه با تروریست‌ها است

تهران - ایرنا - دبیرستاد حقوق بشر در دیدار با خانواده‌ شهید ابومهدی المهندس با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی یعنی ترور فرمانده ارشد مبارزه با تروریست‌ها، گفت: حقوق بشر آمریکایی تخصص ویژه‌ای در تبدیل شادی به عزا دارد و ملت عراق با همه وجود عمق ضد انسانی بودن آن را درک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی و این که "تبعیض گرایی"، "نژادپرستی" و "خودبرتربینی" جزء لاینفک "ماهیت شیطانی" و "سرشت استکباری" رژیم امریکا است، افزود: نمادهای افتخارآمیز رژیم آمریکا همگی از سردمداران برده‌داری و کشتار انسان‌های بی‌گناه در تاریخ آمریکا هستند.

وی توضیح داد: به همین علت این روزها مردم آمریکا مجسمه‌های موسسان رژیم آمریکا را به زیر می‌کشند تا نفرت و بیزاری خود را از ماهیت نژادپرستانه این رژیم را به حاکمان واشنگتن و همه جهانیان نشان دهند.

باقری به ۱۴ تیرماه، سالروز استقلال آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: «با توجه به حوادث چند هفته گذشته در ایالات متحده ، امسال روز استقلال برای مردم این کشور قطعأ روز جشن و شادی نخواهد بود، چراکه آنها از داشتن رهبرانی که نماد برده‌داری، نژادپرستی و آدمکشی هستند، در برابر مردم جهان احساس شرم می‌کنند.

دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر این واقعیت که حقوق بشر اسیر سیاست‌ها و منافع رژیم آمریکا است، گفت: سکه حقوق بشر آمریکایی دو رو دارد زور و تزویر، زور جلوه گرگ‌ صفتی رژیم آمریکا و تزویر تبلور روبه‌صفتی این رژیم است.

معاون بین‌الملل رییس قوه قضاییه به خصوصیات ابومهدی اشاره کرد و افزود: ابومهدی هیچ گاه به میز مذاکره با امریکا نزدیک هم نشد

دبیرستاد حقوق بشر با بیان اینکه شهید ابومهدی المهندس که همدل و همراه و همسنگر دیرین سردار شهید سلیمانی بود، تصریح کرد: شهید ابومهدی نه ‌تنها هیچگاه فریب ترفندهای سیاسی آمریکاییها را نخورد و مقهور روبه‌صفتی آنها نشد، بلکه با اخلاص و ایمان به ولایت و با رمز جهاد در راه خدا، شجاعانه و قهرمانانه در برابر گرگ‌ صفتی آمریکایی‌ها ایستاد و جسورانه هیمنه زورمدار رژیم آمریکا را در پهنه عراق به چالش کشید تا جایی که به دلیل تلفات سنگین اشغالگران، تابوت به مهمترین کالای وارداتی امریکا از عراق تبدیل شد.

باقری به نقش و جایگاه شهید ابومهدی المهندس در حراست و حفاظت از حق حیات انسان‌ها در برابر جنایتکاران در طول چهل سال مجاهدت اشاره کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید المهندس مصداق افرادی بودند که با ایمان قوی و باطن پاک خود، صفحات درخشان تاریخ بشر در حمایت از انسانیت را رقم زدند و جهاد و مقاومت را با هیچ چیز در دنیا معاوضه نکردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی