مخالفت جدی ویسی با برگزاری لیگ برتر


مخالفت جدی ویسی با برگزاری لیگ برتر

عبدالله ویسی ، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از روز اول گفتم مخالف ادامه لیگ هستم و امروز هم این حرف را تکرار می‌کنم اما بازی‌ها را ادامه می‌دهیم. نوشته مخالفت جدی ویسی با برگزاری لیگ برتر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مخالفت جدی ویسی با برگزاری لیگ برتر

عبدالله ویسی: مخالف برگزاری مسابقات لیگ برتر هستم
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۵
مخالفت جدی ویسی با برگزاری لیگ برتر

عبدالله ویسی ، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از روز اول گفتم مخالف ادامه لیگ هستم و امروز هم این حرف را تکرار می‌کنم اما بازی‌ها را ادامه می‌دهیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، ابتدا بابت نرسیدن به این کنفرانس آنلاین به خاطر تأخیر در پرواز عذرخواهی کرد و اظهار داشت:

چون هفته گذشته شکست خورده بودیم وضعیت مساعدی نداشتیم اما در طول هفته با بازیکنان از نظر روحی و روانی کار کردیم و هم‌قسم شدیم که تلاش کنیم در این ۸ بازی باقیمانده شکستی نداشته باشیم چون نمی‌توانیم نتایج را از قبل پیش‌بینی کنیم.

وی افزود:

خوشبختانه بازیکنان به شرایط لازم بازگشتند و از نظر روحی آماده برگزاری این دیدار هستیم. ذوب‌آهن را از نظر تاکتیکی کاملاً می‌شناسیم و فیلم بازی آنها را دیده‌ایم و امیدوارم با ارائه یک نمایش خوب اصفهان را با دست ‌پُر ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد:

حجت حق‌وردی، جلال علی‌محمدی و میلاد شیخ‌ سلیمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته علی‌محمدی با ما به اصفهان آمده اما احتمال بازی کردن او کم است.

ویسی به سوال مبنی بر اینکه با ادامه لیگ برتر با توجه به اوج گرفتن دوباره بیماری کرونا موافق است یا خیر، گفت:

از روز اول گفتم مخالفم و برخی فکر می‌کردند چون تیم انتهای جدول هستیم این حرف را می‌زنم. باز هم می‌گویم مخالف برگزاری مسابقات هستم اما بازی‌ها را ادامه می‌دهیم. وضعیت مناسب نیست و امیدوارم مسئولان فکر بهتری بیندیشند.

وی درباره حضور تیمش در انتهای جدول و احتمال سقوط به لیگ دسته اول بیان کرد:

شاید به تیم ما با کمی بی‌مهری نگاه می‌شود. پیکان کاملاً شایسته باقی ماندن در لیگ برتر است و امیدوارم با تلاشی که بازیکنان انجام می‌دهند تیم را در لیگ نگه داریم چون پیکان امکانات، بازیکنان و مدیریت خوبی دارد و حیف است تیمی مانند پیکان سقوط کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اضافه کرد:

برخی رسانه‌ها دارند روحیه بازیکنان ما را تخریب می‌کنند اما با تمام وجود پشت تیم هستم و به بازیکنان ایمان دارم و باز هم می‌گویم که قطعاً تیم ما در لیگ برتر می‌ماند.

ویسی در پاسخ به اینکه برای تساوی به اصفهان آمده یا پیروزی تصریح کرد:

برای نباختن و بردن و امتیاز گرفتن بازی می‌کنیم و به اصفهان نیامدیم که امتیاز از دست دهیم. تمام تلاش خود را برای گل نخوردن، گل زدن و کسب امتیاز انجام می‌دهیم.

وی درباره شرایط دیدار فردا با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد:

بازی مشکلی برای هر ۲ تیم است. به هر حال شرایط برای پیکان سخت شده و باید امتیازهای لازم را جمع کنیم چون زمان زیادی نداریم. قطعاً بازیکنان با تمام وجود بازی خواهند کرد، همان‌طور که مقابل پرسپولیس بازی کردند، هرچند که در آن بازی نتیجه نگرفتیم اما از نظر فنی خوب بودیم و در بازی با ذوب‌آهن قصد داریم هم خوب بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم و امیدوارم با ارائه یک بازی جوانمردانه ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به اینکه فکر می‌کند پیکان بتواند از انتهای جدول فرار کند، گفت:

همان‌طور که تمام مردم و کارشناسان می‌گویند جایگاه پیکان این نیست، من نیز به این موضوع اعتقاد دارم و ایمان دارم که تیم در جدول بالا می‌آید. به یک برد نیاز داریم تا روحیه تیم بالا برود. هرچند خیلی دیر شده و فکر می‌کردم زودتر از اینها برد بیاوریم اما امیدوارم در بازی فردا به پیروزی برسیم تا خود را از انتهای جدول رها کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟