افزایش نارضایتی از شرایط کنونی آمریکا به حدود 90 درصد


افزایش نارضایتی از شرایط کنونی آمریکا به حدود 90 درصد

نتایج جدیدترین نظرسنجی حاکی از آن است که نارضایتی از شرایط کنونی در آمریکا به حدود 90 درصد رسیده است و از هر 10 نفر، 9 نفر نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند.

افزایش نارضایتی از شرایط کنونی آمریکا به حدود 90 درصد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج نظرسنجی موسسه تحقیقاتی «پیو» نشان می‌دهد که نارضایتی در میان مردم آمریکا از شرایط کنونی به حدود ۹۰ درصد رسیده است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان رضایت عمومی در آمریکا از ماه آوریل تاکنون کاهش ۱۹ درصدی را تجریه کرده و این رقم پایین‌ترین میزان رضایت عمومی در این کشور از زمان آغاز ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» به شمار می‌رود.

از هر ۱۰ شرکت کننده در نظرسنجی موسسه پیو، ۹ نفر (۸۷ درصد) نارضایتی خود را از شرایط کنونی در آمریکا اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

رویترز: اضطراب مردم آمریکا از شیوع کرونا در این کشور به بالاترین حد رسیده است

نظرسنجی پیو نشان می‌دهد که رضایت عمومی از شرایط آمریکا هم در میان جمهوری‌خواهان و هم در میان دموکرات‌ها با کاهش مواجه شده است.

این رقم در میان دموکرات‌ها به ۷ و در میان جمهوری‌خواهان به ۱۹ درصد کاهش یافته است.

شیوع ویروس کرونا در آمریکا و محدودیت‌های اعمال شده و تعطیلی مشاغل برای مهار این ویروس، اقتصاد آمریکا را با بحران مواجه ساخته و نارضایتی عمومی را افزایش داده است.

در همین حال نظرسنجی انجام شده توسط پولیتیکو نشان می‌دهد ۷۵ درصد از آمریکایی‌ها -یا به عبارتی از هر ۴ شهروند ۳ نفر- معتقدند این کشور در حال حاضر مسیر درستی را اتخاذ نکرده ایت؛ در حالی که تنها ۲۵ درصد بر این باورند که راه کنونی ایالات متحده صحیح است و این می‌تواند حامل خبری بد برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری باشد.

نتایج این نظرسنجی حاکی از بدبینی آمریکایی‌ها در سال انتخاباتی این کشور به رفتار و سیاست‌های دونالد ترامپ است. این در حالی است که ترامپ سعی داشته تا شعار‌هایی مانند «آمریکا را بهترین نگه‌دار» را رونق بخشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!