ویسی: صد در صد تیم ما در لیگ برتر می‌ماند/ برای نباختن به مصاف ذوب آهن می‌رویم


ویسی: صد در صد تیم ما در لیگ برتر می‌ماند/ برای نباختن به مصاف ذوب آهن می‌رویم

سرمربی پیکان از شرایط تیمش و تلاش برای فرار از منقطه سقوط می گوید.

سرمربی پیکان از شرایط تیمش و تلاش برای فرار از منقطه سقوط می گوید.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی درنشست خبری مجازی قبل از دیدار ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران با عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل تاخیر در نشست خبری افزود: برخی‌ها فکر می‌کنند به خاطر اینکه تیم ما رتبه خوبی در جدول رده‌بندی ندارد مخالف ادامه لیگ هستم. با این حال ما نیز همانند سایر تیم‌ها با همین اوضاع ادامه می‌دهیم ولی احوال مناسبی نیست و امیدوارم مسوولین فکر بهتری در زمینه این بیماری کنند.

ویسی با اشاره به اینکه هفته قبل بازی خود را واگذار کردیم و بازیکنان شرایط مساعدی نداشتند افزود: در طول هفته گذشته تیم را از نظر روحی و روانی برای دیدار فردا با ذوب‌آهن اصفهان آماده کردیم وهم قسم شدیم که دیگر در هشت بازی باقی مانده از لیگ برتر باختی نداشته باشیم و تلاش خود رابرای پیروزی انجام دهیم.

ویسی با بیان اینکه نمی‌شود نتیجه بازی‌ها را از قبل پیش‌بینی کرد، اظهار داشت: از نظر تاکتیکی شناخت کاملی از تیم ذوب‌آهن داریم و آماده این هستیم با یک بازی خوب بتوانیم با پیروزی و دست پر به تهران برگردیم.

وی با اشاره به مصدومان و محرومان تیم پیکان گفت: حجت حق وردی و میلاد شیخ سلیمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و احتمال بازی جلال علی محمد نیز کم است.

سرمربی تیم پیکان با تاکید بر اینکه این تیم شایسته لیگ برتر است و با کمک و تلاش بازیکنانش این تیم در لیگ برتر خواهند ماند گفت: پیکان امکانات، بازیکنان و مدیریت خوبی دارد ولی برخی رسانه‌ها دارند روحیه تیم را خراب می‌کنند.

وی با بیان اینکه از بازیکنانم حمایت می‌کنم چون به آنها ایمان دارم و با تمام وجودم می‌گویم ۱۰۰درصد تیم ما در لیگ برتر می‌ماند، افزود: در دیدار فردا برای نباختن و بردن بازی می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای گل نخوردن و گل زدن و امتیاز گرفتن خواهیم کرد.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران از هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال کشور شامگاه فردا شنبه از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.

هر دو تیم دیدارهای هفته قبل خود را مقابل تیم‌های شهر خودرو مشهد و پرسپولیس واگذار کردند و به ترتیب در رده های ۱۱ و ۱۶ جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !