ابتلای وزیر خارجه پاکستان به بیماری کرونا


ابتلای وزیر خارجه پاکستان به بیماری کرونا

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد. وی امروز در توئیتی نوشت: «بعدازظهر احساس تب خفیف داشتم و فورا خود را در منزل قرنطینه کردم. حالا آزمایش کووید 19 من مثبت شده. به لطف خدا احساس قوی و پرانرژی بودن می‌کنم. از منزل به وظایف کاری‌ام می‌پردازم. لطفا در دعاهایتان به...

ابتلای وزیر خارجه پاکستان به بیماری کرونا
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

وی امروز در توئیتی نوشت: «بعدازظهر احساس تب خفیف داشتم و فورا خود را در منزل قرنطینه کردم. حالا آزمایش کووید 19 من مثبت شده. به لطف خدا احساس قوی و پرانرژی بودن می‌کنم. از منزل به وظایف کاری‌ام می‌پردازم. لطفا در دعاهایتان به یاد من هم باشید.»

وزیر خارجه پاکستان در حالی از ابتلای خود به کرونا خبر داده که وی اسفند سال گذشته پس از سفر دو روزه‌اش به چین به‌همراه «عارف علوی» رییس‌جمهور این کشور خود را قرنطینه کرده بود.

منابع دیپلماتیک پاکستان نیز اعلام کردند که تیم همراه رئیس جمهور قبل و پس از سفر به چین آزمایش داده و نتایج آن منفی بوده است.

براساس آمار رسمی وزارت بهداشت پاکستان، تاکنون 221 هزار و 896 تن در این کشور به بیماری کووید 19 مبتلا شده و 4551 نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته‌اند. همچنین 113 هزار و 623 بیمار کرونایی بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان