گوگل پیکسل 4a تاییدیه سازمان NCC برای باتری 3140mAh و شارژر 18W را دریافت کرد


گوگل پیکسل 4a تاییدیه سازمان NCC برای باتری 3140mAh و شارژر 18W را دریافت کرد

گوگل هنوز هیچ اطلاعاتی درباره پیکسل 4a منتشر نکرده است و در حالیکه ما منتظر معرفی رسمی آن هستیم، این گوشی تاییدیه چندین سازمان را دریافت کرده است. به‌تازگی نیز سازمان‌های تایلندی NCC و TUV Rheinland باتری 3140 میلی‌آمپرساعتی و شارژر 18 واتی آن را مورد تایید قرار داده‌اند. شارژر پیکسل 4a با شماره مدل‌های TC G1001-US و G1000-US در لیست این...

گوگل هنوز هیچ اطلاعاتی درباره پیکسل 4a منتشر نکرده است و در حالیکه ما منتظر معرفی رسمی آن هستیم، این گوشی تاییدیه چندین سازمان را دریافت کرده است. به‌تازگی نیز سازمان‌های تایلندی NCC و TUV Rheinland باتری ۳۱۴۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر ۱۸ واتی آن را مورد تایید قرار داده‌اند.

شارژر پیکسل 4a با شماره مدل‌های TC G1001-US و G1000-US در لیست این سازمان‌ها ظاهر شده است و باتری آن با شماره مدل G025J-B توانسته ظرفیت اسمی ۳۱۴۰ میلی‌آمپرساعت و ظرفیت مجاز ۳۰۸۰ میلی‌آمپرساعت را دریافت کند.

براساس گمانه‌زنی‌ها، پیکسل 4a به یک نمایشگر ۵.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن +FHD، چیپست اسنپ‌دراگون 730G و یک تک دوربین در پشت مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی باشد. امسال نسخه XL معرفی نخواهد شد، اما مدل استاندارد احتمالا همین روزها رونمایی خواهد گردید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...