سونی چهار بازی جدید PS5 را تائید کرد


سونی چهار بازی جدید PS5 را تائید کرد

چهار بازی جدید به عنوان بخشی از برنامه Indie Initiative توسط سونی برای پلی استیشن 5 تائید شدند.

سونی چهار بازی جدید PS5 را تائید کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پستی که به تازگی در وبلاگ پلی‌استیشن آمریکا منتشر شده، شاهی یوشیدا (Shuehei Yoshida) رئیس PlayStation indies از تبلیغ جدید این شرکت خبر داد که امیدوار است بهترین بازی‌های indie منتشر شده در PS4 و PS5 را مورد توجه و پشتیبانی قرار دهد.

این اقدام یادآور رویکرد سونی در عرضه پلی استیشن ۴ است. سونی با وجود داشتن بازی‌های عظیم متعدد از استودیو‌های شخص ثالث مانند Killzone: Shadowfall و Knack، سرمایه گذاری زیادی در ارتقاء Indies کرده است.

بسیاری از بازی‌ها نیز در PS4 در دسترس خواهند بود، اگرچه احتمالاً از ویژگی‌های منحصر به فرد سخت افزاری PS5 مانند کنترلر DualSense در بهتر کردن تجربه بازی استفاده شده است. در ادامه فهرست بازی‌هایی که برای این کنسول عرضه می‌شود را مشاهده می‌کنید:

عنوان Worms Rumble

بازی‌های Worms برای هر نسل به یک مسئله آشنا تبدیل شده‌اند، اما این عنوان سریالی در Worms Rumble رویکرد جدیدی را پیش می‌گیرد. در این بازی تیراندازی شما می‌توانید به صورت کراس پلتفرم با ۳۲ بازیکن آنلاین دیگر مبارزه کنید. واقعا دشوار است که آخرین کرم زنده بازی باشید.

سونی چهار بازی جدید PS5 را تائید کرد

بیشتر بخوانید

بازگشت بازی Worms با یک بتل رویال

عنوان Recompile

یک عنوان ترکیبی از بستر‌های نرم افزاری مبتنی بر اکتشاف که با روایتی پویا و توانایی انتخاب بازیکن، او را به بیشتر بازی کردن ترغیب می‌کند. آیا شما از اسلحه استفاده می‌کنید یا با هک کردن دشمنان آ‌ن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهید؟ در نهایت انتخاب‌های شما بر آینده جهان Recompile تأثیر خواهد گذاشت.

سونی چهار بازی جدید PS5 را تائید کرد

عنوان Haven

اگر به دنبال یک بازی ماجراجویانه co-op آرامش بخش هستید، ممکن است Haven برای شما مناسب باشد. عنوان مذکور قرار است برای PS5 و PS4 عرضه شود. این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که آن را "مانند یک نسیم ملایم" احساس می‌کنید. البته این به معنای کسل کننده بودن بازی نیست.

سونی چهار بازی جدید PS5 را تائید کرد

عنوان Heavenly Bodies

در نهایت این فهرست چهارتایی به بازی Heavenly Bodies می‌رسیم که گیمر‌ها را با انجام کار‌های مشخص در جاذبه صفر به چالش می‌کشد. برای اینکه بتوانید یک ایستگاه فضایی را عملیاتی کنید، باید از دکمه‌های چپ و راست و استیک‌های آنالوگ برای حرکت دادن بازو‌ها و پا‌های فضانوردان استفاده کنید. این بازی از کنترلر DualSense استفاده کامل می‌کند. این یعنی می‌تواند با محرک‌های انطباقی خود به شما امکان می‌دهد زمانی که یک جسم از دست کاراکتر لیز می‌خورد، آن را احساس کنید.

سونی چهار بازی جدید PS5 را تائید کرد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت