تولید مدل‌های 5G mmWave آیفون 12 حدود 2 ماه از برنامه‌ریزی‌ها عقب است


تولید مدل‌های 5G mmWave آیفون 12 حدود 2 ماه از برنامه‌ریزی‌ها عقب است

اپل قصد دارد تولید انبوه گوش‌های آیفون 12 خود را علی‌رغم موانع زیادی که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده‌اند هرچه زودتر شروع کند. اپل اکثر تست‌های تایید مهندسی هندست‌های 5G آیفون 12 را به پایان رسانده، اما هنوز تست‌های تایید طراحی و تایید محصول آن‌ها را تمام نکرده و بنابراین نمی‌تواند تولید انبوه آن‌ها را شروع کند. اپل ظاهرا ابتدا برای 100...

اپل قصد دارد تولید انبوه گوش‌های آیفون 12 خود را علی‌رغم موانع زیادی که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده‌اند هرچه زودتر شروع کند.

اپل اکثر تست‌های تایید مهندسی هندست‌های 5G آیفون 12 را به پایان رسانده، اما هنوز تست‌های تایید طراحی و تایید محصول آن‌ها را تمام نکرده و بنابراین نمی‌تواند تولید انبوه آن‌ها را شروع کند.

تولید مدل‌های 5G mmWave آیفون 12 حدود 2 ماه از برنامه‌ریزی‌ها عقب است

اپل ظاهرا ابتدا برای ۱۰۰ میلیون دستگاه آیفون 12 سفارش قطعات داده بود، اما بعدا تعداد آن‌ها را به ۸۰ میلیون دستگاه کاهش داده است. این شرکت همچنین سفارش تولید ۴۵ میلیون دستگاه آیفون‌ قدیمی‌تر را داده تا همچنان بتواند جریان فروش‌‌ هندست‌های خود در طول تاخیرهای آیفون 12 را حفظ کند.

به گفته چندین منبع مختلف، اپل دو نسخه 5G mmWave و 5G sub-6GHz برای آیفون‌های 12 معرفی خواهد کرد. اما به‌خاطر اختلال‌هایی که در اثر شیوع ویروس کرونا در زنجیره تامین به وجود آمده، آیفون‌های mmWave حدود دو ماه از برنامه‌ریزی‌ها عقب هستند، در حالیکه مدل‌های sub-6GHz حدود یک تا یک و نیم ماه با برنامه‌ریزی قبلی خود فاصله دارند.

منابع مذکور ادعا کرده‌اند که مونتاژ نهایی آیفون‌های 12 ممکن است تا اوایل ماه اکتبر به تعویق بیفتد که این ادعا با گزارش‌های قبلی مبنی بر عرضه احتمالی آیفون‌های 12 در ماه نوامبر همخوانی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان