پایگاه های نمازجمعه مهمترین پایگاه حفظ جامعه و خانواده است


پایگاه های نمازجمعه مهمترین پایگاه حفظ جامعه و خانواده است

امروز همزمان با برگزاری نماز جمعه در اصفهان، در شهرستان های استان نیز نماز جمعه با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

امام جمعه اردستان گفت: اقداماتی که مدیریت شهری تاکنون در اردستان انجام داده کافی نیست و مردم انتظار دارند شهرداری بیشتر به آنها خدمات ارایه دهد.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: اگر ما به درستی از مکتب اهل بیت (ع) پیروی کنیم قطعا جامعه ای سالم خواهیم داشت و جامعه سالم در گرو خانواده سالم خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز یکی از خطرهای که جامعه و خانواده را تهدید می کند هجمه های فرهنگی است، گفت: دشمنان این کشور و انقلاب بارها اعلام کردند که برای فروپاشی یک جامعه باید خانواده ها را نشانه گرفت. مهمترین روشی که می تواند خانواده را حفظ کرد بازگشت به قرآن است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه پایگاه های نمازجمعه مهمترین پایگاه حفظ جامعه و خانواده است، گفت: امیدواریم اصلاح از خانواده ها شروع شود و آن را به جامعه انتقال دهند.

دهشیری با اشاره به سفر مسئولان کشور به شهرستان اردستان گفت: سفر مسئولان ملی به شهرستان اردستان اقدام امیدبخشی است که باعث پیشرفت و خدمات بیشتر به منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به روز شهرداری و دهیاری ها گفت: شهرداری ها همواره تاکید دارند که از مردم بخواهید مالیات پرداخت کنند البته مردم همیشه در راستای خدمات شهرداری و دهیاری قرار دارند، ولی اقداماتی که مدیریت شهری تاکنون در اردستان انجام داده کافی نیست و مردم انتظار دارند شهرداری بیشتر به آنها خدمات ارایه دهد.

مطالبات مردم شهرستان در استانداری پیگیری شود

همچنین امام جمعه چادگان گفت: مشکلات و مطالبات مردم توسط استاندار شنیده و مقرر شد پیگیری های لازم در حوزه های مختلف انجام شود.

حجت الاسلام بنی جمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در دین مبین اسلام چیزی به نام فارغ التحصیلی وجود ندارد و یک انسان مومن همیشه در حال آموختن است و از مراجعه زیاد مردم در جهت انجام امور هیچ گاه خسته نمی شود.

وی ادامه داد: رفتار یک انسان مومن، با کرامت و منطق همراه است و چنانچه حرفی برای گفتن داشته باشد آن را با کمال آرامش بیان خواهد کرد.

بنی جمالی با اشاره به حضور استاندار اصفهان در شهرستان خاطرنشان کرد: از اتفاقات خوبی که در این سفر افتاد ملاقات های مردمی بود و شخص استاندار حرف های مردم را شنیدند و ضمن احصاء مشکلات، آنها را در شورای اداری بیان کردند.

وی افزود: مشکلات بیشتر مردم در حوزه منابع طبیعی است و استاندار از مدیرکل منابع طبیعی استان خواست که اگر خلاء قانونی وجود دارد در سطح کشور پیگیری شود.

امام جمعه چادگان از پیگیری مشکلات آب به ویژه آب شرب روستاها توسط تیم کارشناسی که از استان به شهرستان اعزام می شود خبر داد و گفت: مقرر شد نتیجه مشکلات به استانداری ارسال شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا