از جان گذشتگی محیط بانان با هیچ معیاری جبران پذیر نیست


از جان گذشتگی محیط بانان با هیچ معیاری جبران پذیر نیست

همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و روز ملی محیط بان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط بان و شهدای راه حفاظت از عرصه های طبیعی کشور، در پیامی این روز را به همه محیط بانان و تلاشگران این حوزه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید محمودی در بخشی از این پیام بیان داشت: فداکاری، دلسوزی و از خودگذشتگی محیط بانان برای دفاع و صیانت از حریم مقدس طبیعت و تنوع زیستی با هیچ معیار و میزانی جبران شدنی نیست.

او با اشاره به اینکه عشق به طبیعت و حیات وحش در محیط بانان و شغل محیط بانی یک عشق پاک و الهی است، افزود: محیط بانان عاشقان گمنام و بی ادعایی هستند که جهادگونه جان خود را در معرض انواع و اقسام خطرات و آسیب ها قرار داده اند تا با کمترین مزد و چشمداشت و امکاناتی از انفال و منابع ناب الهی مراقبت و حفاظت کنند.

محمودی در این پیام بر لزوم حمایت همه جانبه همه دولت، دستگاه قانونگذار ، مسئولین و مردم از محیط بانان کشور این قشر مظلوم و فداکار برای حفاظت هرچه بهتر از طبیعت شکننده کشور تأکید کرد و گفت:اگر تلاش و جانفشانی و عشق محیط بانان کشور نبود به جرأت می توان گفت که امروز طبیعت و حیات وحشی هم در کشور نبود.

او در پایان با تبریک این روز به همه محیط بانان کشور خاطر نشان کرد: افتخار می کنم که یک محیط بان هستم و با تمام وجود حامی و دوستدار محیط بانان هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام