لوئیس همیلتون: مرسدس در اتریش به مانند گذشته عمل نمی کند


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون، راننده تیم فرمول یک مرسدس مطمئن است که خودروی کنونی مرسدس، مشکلاتی که پیشتر در این پیست داشته را ندارد و دوام مناسبی را خواهد داشت. در فصل 2018 مشکلات هیدرولیکی باعث کناره گیری والتری بوتاس و لوئیس همیلتون از مسابقه و همینطور در فصل گذشته، با مشکل خنک کاری که مرسدس ها پیدا کرده بودند مسابقه سختی را پشت سر گذراندند....

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون، راننده تیم فرمول یک مرسدس مطمئن است که خودروی کنونی مرسدس، مشکلاتی که پیشتر در این پیست داشته را ندارد و دوام مناسبی را خواهد داشت.

در فصل 2018 مشکلات هیدرولیکی باعث کناره گیری والتری بوتاس و لوئیس همیلتون از مسابقه و همینطور در فصل گذشته، با مشکل خنک کاری که مرسدس ها پیدا کرده بودند مسابقه سختی را پشت سر گذراندند. لوئیس همیلتون بیان کرد:

ما از سال (2017) تا به الان افتضاح نبودیم اما این پیست با توجه به ارتفاع و دمایی که دارد یک پیست چالش برانگیزی است.ما در سالهای گذشته که به اینجا آمدیم، اصولا دمای عملیاتی مناسب خودروی ما شکل نمی گرفت.

ولی من دوست دارم که فکر کنم که با توجه به بهینه سازی های که روی خودروی این فصل داشتیم در شرایط بهتری قرار بگیریم. بنابراین، زمان خودش گویای همه چیز خواهد بود.

لوئیس همیلتون: مرسدس در اتریش به مانند گذشته عمل نمی کندلوئیس همیلتون: مرسدس در اتریش به مانند گذشته عمل نمی کند

مکس ورشتپن، لوئیس همیلتون و والتری بوتاس

ردبول و ورشتپن نزدیک ترین رقیب مرسدس و همیلتون

ردبول موفق شد که در دو فصل گذشته در این پیست به موفقیت دست یابد و مکس ورشتپن هم در فصل 2018 و هم در فصل 2019 به پیروزی برسد. لوئیس همیلتون در مورد شرایط ردبول و ورشتپن در این فصل گفت:

آنها در تست ها خیلی قدرتمند بودند. فاصله سه تا تیم برتر در تست ها کم بود و تا آنجایی که ما دریافتیم، ردبول نزدیکترین رقیب ما می باشد. مکس نیز هر سال دارد پیشرفت می کند، بنابراین پیش بینی می کنم که آنها رقبای قدرتمندی خواهند بود.

آنها همیشه در این پیست قدرتمند بودند، بنابراین قطعا آنها یک چالش در این دو آخر هفته در اینجا خواهند بود. اما من از اینکه ببینم چه پیش میاید هیجان زده هستم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی