رزمایش آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس استان بوشهر درمقابله با کرونا برگزار شد


رزمایش آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس استان بوشهر درمقابله با کرونا برگزار شد

بوشهر- ایرنا- رزمایش آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس استان بوشهر در مقابله با کرونا همزمان با شب میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج این استان برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: این عملیات با رمز یا علی بن موسی الرضا(ع) در شب میلاد آن امام رئوف آغاز و تا بامداد جمعه ۱۳ تیرماه با رویکرد خدماتی و اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا ادامه داشت.

سرهنگ سهراب انبارکی افزود: در این رزمایش نیروی بسیج در قالب دسته­‌های گردان­‌های بیت‌المقدس با انجام اقدام‌های مفید و مؤثر به گندزدایی معابر، توزیع ماسک و بسته­‌های معیشتی در مناطق تعیین شده پرداختند.

وی بیان کرد: پیام این رزمایش برای دوستان این است که بسیج در هر شرایطی آماده دفاع از انقلاب اسلامی، دستاوردها و آرمان‌های آن است و چنانچه دشمن به فکر انجام اشتباهی بر علیه نظام جمهوری اسلامی بیفتد بسیج آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب اسلامی را دارد.

انبارکی گفت:گشت­ رضویون بسیج برنامه دیگری بود که از سوی بسیجیان حاضر در این فراخوان و رزمایش با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا و فاصله اجتماعی انجام شد و گوشه‌ای از اقتدار ارتش ده­ ها میلیونی را به نمایش گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند