80 درصد جمعیت ایلام در منطقه قرمز کرونا قرار دارند


80 درصد جمعیت ایلام در منطقه قرمز کرونا قرار دارند

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیش از 80 درصد جمعیت این استان در منطقه قرمز از نظر شیوع ابتلا به کرونا قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با توجه به افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به کرونا و بستری‌های ناشی از آن، پس از شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران و دره شهر، شهرستان چرداول نیز در وضعیت قرمز قرار گرفت و مابقی شهرستان ها نیز در منطقه زرد قرار دارند.

وی افزود: پرهیز از حضور در تجمعات، شست و شوی مرتب و مکرر دست و استفاده حداکثری از ماسک سه توصیه کلیدی به همه مردم استان بخصوص گروه های آسیب پذیر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد افراد بی‌علامت که ناقل بیماری هستند، افزایش یافته است به همین دلیل باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حداکثر دقت و هوشیاری را داشته باشیم.

دکتر کریمیان اظهار داشت: همه شهروندان در رابطه با سلامت اطرافیان خود مسوول هستند و نباید با عدم رعایت اقدامات پیشگیرانه، سلامت عزیزان و اطرافیان خود را به خطر بیندازند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مردم خواست: با رعایت اصول پیشگیرانه، نه تنها مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را یاری بلکه سلامت خود و عزیزانشان را تضمین کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت