نزدیک به 11 میلیون مبتلا به کرونا در جهان‎


نزدیک به 11 میلیون مبتلا به کرونا در جهان‎

وزارت بهداشت برزیل از ثبت 48 هزار و 105 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در مدت یک شبانه روز در این کشور خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما‏؛ بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی وورلد مترز و سازمان جهانی بهداشت از میان ۱۰ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۶۵۶ نفر مبتلا به ویروس کرونا، تاکنون ۶ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۸۲۷ نفر بهبود یافته اند و ۵۲۴ هزار و ۸۸ نفر فوت کردند.
نزدیک به 11 میلیون مبتلا به کرونا در جهان‎
کشور‌های آمریکا، برزیل، روسیه، هند و انگلیس همچنان در صدر بیشترین تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در جهان قرار دارند.
نزدیک به 11 میلیون مبتلا به کرونا در جهان‎
ثبت ۴۸۱۰۵ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در برزیل
به گزارش خبرگزاری رویترز از ریو دو ژانیرو، وزارت بهداشت برزیل روز پنجشنبه از ۴۸ هزار و ۱۰۵ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا و جان باختن یک هزار و ۲۵۲ نفر دیگر بر اثر این ویروس در مدت ۲۴ ساعت گذشته در این کشور خبر داد. در نتیجه، تعداد کل موارد آلودگی به ویروس کرونا در برزیل به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۸۵۸ مورد و تعداد کل قربانیان این ویروس در برزیل به ۶۱ هزار و ۸۸۴ مورد رسید.

همه گیری ویروس کرونا در مکزیک با ۶۷۴۱ مورد جدید آلودگی
به گزارش خبرگزاری رویترز از مکزیکو سیتی، وزارت بهداشت مکزیک روز پنجشنبه از ۶ هزار و ۷۴۱ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد؛ بنابراین شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در مکزیک به ۲۳۸ هزار و ۵۱۱ مورد رسید. مقامات بخش بهداشت مکزیک همچنین روز گذشته از ۶۷۹ مورد جدید مرگ بر اثر ویروس کرونا در این کشور خبر دادند. در نتیجه، شمار قربانیان ویروس کرونا در مکزیک به ۲۹ هزار و ۱۸۹ مورد رسید.

ثبت ۴۴۶ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در آلمان
به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین، موسسه روبرت کخ امروز (جمعه) اعلام کرد، شمار موارد تایید شده آلودگی به ویروس کرونا در آلمان با ۴۴۶ مورد افزایش به ۱۹۵ هزار و ۶۷۴ مورد رسید. این موسسه همچنین اعلام کرد شمار جان باختگان بر اثر ویروس کرونا در آلمان با ۹ نفر افزایش به ۹ هزار و ۳ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا