«مرضیه هاشمی» در رادیو گفت‌و‌گو از حقوق بشر آمریکایی می‌گوید


«مرضیه هاشمی» در رادیو گفت‌و‌گو از حقوق بشر آمریکایی می‌گوید

برنامه گفتگوی سیاسی، دهم تیر موضوع حقوق بشر آمریکایی و جنایت جنگی این کشور را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رادیو گفت و گو، برنامه گفتگوی سیاسی با هدف بررسی رویدادهای سیاسی روز، مباحث کلان سیاسی در حوزه داخلی و خارجی با حضور کارشناسان، اساتید علوم سیاسی، پژوهشگران و پیشکسوتان عرصه سیاست و صاحب نظران طیف های مختلف سیاسی و اجرایی با هدف روشنگری، نقد منصفانه از این شبکه رادیویی پخش می شود.

برنامه گفتگوی سیاسی، دهم تیر با حضور«مرضیه هاشمی» خبرنگار پرس تی وی به بررسی حقوق بشر آمریکایی که در قالبز جنایت جنگی، فساد، کشتار زنان و کودکان، تروریست دولتی درسایه منحوس این کشور رخ می دهد، می پردازد. آمریکا مظهر کشتار، نژادپرستی و استثمار جهانی و منفورترین ناقض حقوق بشراست که بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی وظیفه همگانی ما در شناخت دشمن، شیوه‌ها و روش‌های دشمنی اوست.

آمریکا در حالی پرچمدار حقوق بشر است و با ادعاهای دروغین سعی دارد که دفاع از حقوق بشر را به صورت نمادین از فعالیت های خود قرار دهد که دستش به کشتارهای بی شماری در سرتاسر دنیا به ویژه کشورهای مسلمان آلوده است و پرونده بسیار سیاه و کتاب قطوری در این خصوص دارد.

رادیو گفت و گو با آغاز هفته حقوق بشر آمریکایی(۶ تا ۱۲ تیر) در برنامه گفتگوی سیاسی تاکنون به بررسی افزایش حمایت آمریکا از تروریست ها،حقوق بشر؛ابزاری در دست دولتهای غربی، استفاده از نهادهای بین المللی حقوق بشری بمثابه ابزار سیاسی پرداخته است.

گفتگوی سیاسی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ بر روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود.

علاقمندان برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو می توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایند.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه