هر تغییری مقاومت‌هایی به دنبال دارد/ سرنوشت پارکینگ پروانه و خیابان لاله‌زار از نظر شهردار تهران


هر تغییری مقاومت‌هایی به دنبال دارد/ سرنوشت پارکینگ پروانه و خیابان لاله‌زار از نظر شهردار تهران

پیروز حناچی در خصوص نارضایتی مردم از برخی طرح های شهری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اجرای برخی طرح های شهری در پایتخت بدون در نظر گرفتن تبعات اجتماعی آن، از جمله مشکلات تاریخی پایتخت است. این روزها کسبه خیابان لاله‌زار از اجرای طرح این خیابان گلایه‌مندند و از مسئولان می‌خواهند تا اقدامات شهری را با سرعت بیشتری به سرانجام برسانند تا مانع از کسب آنان در ایام کرونایی نشود همچنین کسبه پارکینگ پروانه از سرگردانی به بهانه ایمن‌سازی ساختمان اعتراض دارند و از متولیان شهری می‌خواهند پس از ایمن‌سازی مجدد به همان فضا بازگردند خواسته ای که گویا از سوی شهرداری تهران مورد تائید قرار نمی گیرد.

رایزنی با کسبه در اجرای طرح های شهری!

پیروز حناچی، شهردار تهران، در خصوص عدم وجود پیوست‌های فرهنگی اجتماعی در اجرای پروژه‌های شهری گفت: کارهایی که انجام می‌شود با رایزنی با کسبه و انجمن‌هایی که حضور دارند، صورت می‌گیرد. صورتجلسه‌هایی در این ارتباط داریم.

او با اشاره به پروژه لاله‌زار افزود: تغییرات مقاومت‌هایی دارد و هدف این است که کیفیت بالاتر برود و وقتی محدودیت ایجاد می‌شود همکاری کسبه را می‌طلبد.

حناچی تصریح کرد: با نظم این اوامر را حل می‌کنیم. باراندازی در ساعات مشخص صورت می‌گیرد و در همه جا دنیا هم چنین اتفاقی می‌افتد.

سرنوشت پارکینگ پروانه پس از ایمن‌سازی

در ادامه شهردار تهران با اشاره به مشکلات موجود در پارکینگ پروانه گفت: صبح تا بعدازظهر 200 هزار نفر از پارکینگ پروانه بازدید می‌کنند و فضای ایمن خوبی ندارد و برای جایگزینی آن فضای مناسبی طراحی می‌کنیم.

او افزود: منطقه 12 پارک شهر را پیشنهاد داد که ما هم از آن استقبال کردیم. هر تغییری مقاومت‌هایی به دنبال دارد.

شهردار تهران ادامه داد: به شهردار منطقه گفته‌ایم که مکان‌های مناسب دیگری را هم پیشنهاد بدهد.

حناچی در پاسخ به این سوال که کسبه پارکینگ پروانه بعد از ایمن‌سازی مجدد به آن فضا باز می‌گردند یا نه، گفت: آنجا دوباره تبدیل به پارکینگ می‌شود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)