تصاویر شادمانی پلیس فلوریدا پس از شلیک گلوله به سوی معترضین


تصاویر شادمانی پلیس فلوریدا پس از شلیک گلوله به سوی معترضین

در این تصاویر صدای شادمانی چند افسر را پس از شلیک گلوله های پلاستیکی به طرف یکی از معترضان می توان شنید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی ان. بی. سی. نیوز ناو؛ تصاویر شادمانی افسران پلیس در ایالت فلوریدا بعد از شلیک گلوله لاستیکی به سمت تظاهرکنندگان منتشر شد.
اداره پلیس شهر فورت لادردیل (Fort Lauderdale) در ایالت فلوریدای آمریکا تصاویری از افسران این ایالت را منتشر کرد که در اواخر ماه مه پس از شلیک به تظاهرکنندگان معترض به قتل جورج فلوید ابراز شادمانی می‌کنند.
اداره پلیس در جنوب فلوریدا در پاسخ به مطلب انتشار یافته در روز چهارشنبه در نشریه میامی هرالد (Miami Herald) که همراه با یک کلیپ ۲ دقیقه‌ای بود ۹ دقیقه از فیلم‌های دوربین نصب شده بر روی بدن یکی از افسران پلیس را در زمان سرکوب معترضان منتشر کرد.
میامی هرالد گزارش داد به نقل از شبکه تلویزیونی ان.بی.سی.نیوز ناو؛ تصاویر شادمانی افسران پلیس در ایالت فلوریدا بعد از شلیک گلوله لاستیکی به سمت تظاهرکنندگان منتشر شد.


اداره پلیس شهر فورت لادردیل (Fort Lauderdale)در ایالت فلوریدای آمریکا تصاویری از افسران این ایالت را منتشر کرد که در اواخر ماه مه پس از شلیک به تظاهرکنندگان معترض به قتل جورج فلوید ابراز شادمانی می کنند.
اداره پلیس در جنوب فلوریدا در پاسخ به مطلب انتشار یافته در روز چهارشنبه در نشریه میامی هرالد (Miami Herald )که همراه با یک کلیپ 2 دقیقه ای بود 9 دقیقه از فیلم های دوربین نصب شده بر روی بدن یکی از افسران پلیس را در زمان سرکوب معترضان منتشر کرد.
میامی هرالد گزارش داد تصاویر ضبط شده بر روی دوربین نصب شده بر روی بدن افسر فورت لادردیل مربوط به اعتراض در 31 مه در این شهر است که پس از کشته شدن جورج فلوید در مینیاپولیس برپا شده بود.
در این تصاویر صدای شادمانی چند افسر را پس از شلیک گلوله های پلاستیکی به طرف یکی از معترضان می توان شنید.این معترض گلوله گاز اشک آوری را که نیروهای پلیس شلیک کرده بودند با دست به طرف آنها پرتاب می کند و سپس آماج شلیک گلوله های پلاستیکی نیروهای پلیس قرار می گیرد.
سپس در این تصاویر یک افسر از دیگری سؤال کرد آیا دوربین بدن او خاموش است و مأمور دوم به اشتباه گفت که این طور است.
سپس یکی از افسران پلیس خطاب به معترضان الفاظی رکیک می گوید و به آنها فحش می دهد.
در ادامه یکی دیگر از افسران می گوید من یکی از آن لعنتی ها را هدف قرار دادم و هر دو افسر شروع به خندیدن می کنند.
اداره پلیس فورت رادردیل در بیانیه ای اعلام کرد در حال بررسی 8000 دقیقه فیلم دوربین نصب شده بر روی بدن افسران پلیس و از جمله در اعتراضات به قتل جورج فلوید در 31 ماه مه است، اما در این حال این اداره در ادامه این بیانیه از افسران حاضر در این فیلم دفاع کرد.
ریک مگلیون، رئیس پلیس فورت لادردیل در بخشی از این بیانیه نوشت در مطالبی که هرالد در این رابطه منتشر کرده است فقط دو و نیم دقیقه از یک فیلم 8 دقیقه ای و 43 ثانیه ای را به نمایش می گذارد. کل این ویدئو به وضوح نشان می دهد که افسران ما از سوی گروهی از مردم که تصمیم گرفتند به جای آرامش از خشونت استفاده کنند مورد حمله قرار گرفتند. اگر چه گفتار افسران ما افراطی و برای برخی مضطرب کننده است اما افسران ما با هرج و مرج و یک وضع در حال بدتر شدن روبرو بودند. "
یک افسر پلیس فورت لادردیل که تصاویرش در فیلم ضبط شده بود و در همان تظاهرات یک نفر از معترضان را بازداشت و زانوی خود را روی گردن وی قرار داد ، در اوایل هفته جاری متهم به استفاده بیش از اندازه از زور ضد معترضان شد.
در این تصاویر صدای شادمانی چند افسر را پس از شلیک گلوله‌های پلاستیکی به طرف یکی از معترضان می‌توان شنید. این معترض گلوله گاز اشک آوری را که نیرو‌های پلیس شلیک کرده بودند با دست به طرف آن‌ها پرتاب می‌کند و سپس آماج شلیک گلوله‌های پلاستیکی نیرو‌های پلیس قرار می‌گیرد.
سپس در این تصاویر یک افسر از دیگری سؤال کرد آیا دوربین بدن او خاموش است و مأمور دوم به اشتباه گفت که این طور است.
سپس یکی از افسران پلیس خطاب به معترضان الفاظی رکیک می‌گوید و به آن‌ها فحش می‌دهد.
در ادامه یکی دیگر از افسران می‌گوید من یکی از آن لعنتی‌ها را هدف قرار دادم و هر دو افسر شروع به خندیدن می‌کنند.
اداره پلیس فورت رادردیل در بیانیه‌ای اعلام کرد در حال بررسی ۸۰۰۰ دقیقه فیلم دوربین نصب شده بر روی بدن افسران پلیس و از جمله در اعتراضات به قتل جورج فلوید در ۳۱ ماه مه است، اما در این حال این اداره در ادامه این بیانیه از افسران حاضر در این فیلم دفاع کرد.
ریک مگلیون، رئیس پلیس فورت لادردیل در بخشی از این بیانیه نوشت در مطالبی که هرالد در این رابطه منتشر کرده است فقط دو و نیم دقیقه از یک فیلم ۸ دقیقه‌ای و ۴۳ ثانیه‌ای را به نمایش می‌گذارد. کل این ویدئو به وضوح نشان می‌دهد که افسران ما از سوی گروهی از مردم که تصمیم گرفتند به جای آرامش از خشونت استفاده کنند مورد حمله قرار گرفتند. اگر چه گفتار افسران ما افراطی و برای برخی مضطرب کننده است، اما افسران ما با هرج و مرج و یک وضع در حال بدتر شدن روبرو بودند. "
یک افسر پلیس فورت لادردیل که تصاویرش در فیلم ضبط شده بود و در همان تظاهرات یک نفر از معترضان را بازداشت و زانوی خود را روی گردن وی قرار داد، در اوایل هفته جاری متهم به استفاده بیش از اندازه از زور ضد معترضان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا