قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان


قرائت  صلوات خاصه امام رضا(ع) در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان

حجت الاسلام رضوانی نژاد از قرائت زیارت امام رضا(ع) و صلوات خاصه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان خبرداد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به فرارسیدن میلاد باسعادت امام رضا(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های متنوعی با جمعیت محدود به‌منظور مقابله با کرونا در مساجد برگزار شد که بیشتر برنامه‌ها با بهره‌گیری از فضای مجازی اجرا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ادامه داد: ترویج فرهنگ رضوی، توسعه و گسترش جشن‌های مردمی، برگزاری جشن‌های میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، امام رضا(ع)و سبک زندگی رضوی از اهداف برگزاری این برنامه‌ها بود.

وی با بیان اینکه با ورود امام رضا(ع) به ایران، امامزادگان زیادی به کشور ما عزیمت کردند که حرم مطهرشان پناهگاهی برای ولایتمداران است افزود: در این راستا، تور مجازی زیارتی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در طول دهه کرامت برگزار شد.

رضوانی نژاد از قرائت زیارت امین‌الله در کانون‌های مساجد گیلان خبر داد و گفت: صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام) در سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت به همت کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد گیلان زمزمه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه ۱۰ حدیث رضوی و مسابقه کتابخوانی «آفتاب هشتم» اعلام کرد: مسابقه دل‌نوشته‌ای به امام هشتم ویژه نوجوانان، ویزیت رایگان بیماران با رویکرد آموزشی و درمانی، جشن میلاد امام رضا(ع) و مسابقه مجازی بهترین صفحه کانون در میلاد امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های مساجد گیلان است.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو