پیشنهاد باشگاه رومانی به همسر هندبالیست اصفهانی


پیشنهاد باشگاه رومانی به همسر هندبالیست اصفهانی

رکنا: شکوفه صفری بانوی ملی‌پوش والیبال کشورمان 8 تیرماه با محسن باباصفری ملی پوش هندبال اصفهانی پیمان ازدواج بست. با توجه به قرارداد دوساله باباصفری با یک باشگاه رومانیایی، صفری نیز در این مدت ایران را ترک خواهد کرد و امسال در لیگ ایران بازی نمی‌کند.

به گزارش رکنا، شکوفه صفری بانوی ملی‌پوش والیبال کشورمان 8 تیرماه با محسن باباصفری ملی پوش هندبال اصفهانی پیمان ازدواج بست. با توجه به قرارداد دوساله باباصفری با یک باشگاه رومانیایی، صفری نیز در این مدت ایران را ترک خواهد کرد و امسال در لیگ ایران بازی نمی‌کند.

این ملی‌پوش کشورمان که سابقه حضور در ذوب آهن و نامی نو اصفهان را در کارنامه خود ثبت کرده است پیشنهاداتی از باشگاه‌های رومانی داشته اما با توجه به اینکه محسن باباصفری امسال در تیم دیگری بازی خواهد کرد شکوفه صفری تمایل ندارد در شهر دیگری والیبال را ادامه دهد.

محسن باباصفری فصل آینده در باشگاه بوزائو بازی خواهد کرد این در حالی است که شکوفه صفری پیشنهاداتی از 2 تیم رومانی داشته که در شهرهای دیگر بوده‌اند همین موضوع باعث شده تا بانوی ملی‌پوش کشورمان بررسی بیشتری را برای بازی در لیگ رومانی انجام دهد.

وی در نظر دارد در شهری به والیبال ادامه دهد که همسرش یعنی محسن باباصفری فصل آینده در آن بازی خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا