بازداشت یک زن انگلیسی به اتهام همدستی در فساد جنسی جفری اپستین


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (/fa/international) به نقل از خبرگزاری رویترز، گیسلین ماکسول، از رابطان و دوستان جفری اپستین، در نیوهمپشایر انگلیس به اتهام فریب دادن...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رویترز، گیسلین ماکسول، از رابطان و دوستان جفری اپستین، در نیوهمپشایر انگلیس به اتهام فریب دادن دختران نابالغ برای سوء استفاده جنسی اپستین بازداشت شد.
اپستین چندی پیش به اتهام روابط جنسی با کودکان بازداشت شد و به طرز مشکوکی در زندان خودکشی کرد. گفته می‌شود دونالد ترامپ نیز یکی از مشتریان اپستین بوده و با دختران نابالغ ارتباط جنسی داشته است.
بازداشت این زن انگلیسی تازه‌ترین گره قضایی در پرونده رازآمیز اپستین است که به عنوان یک معلم ریاضی دبیرستان کار خود را آغاز کرد. اف بی آی گفت ماکسول ۵۸ ساله از ماه دسامبر در این شهر بوده، اما آفتابی نمی‌شد. وی متهم به چهار فقره آماده سازی و حمل کودکان برای اقدامات جنسی و دو فقره سوگند دروغ است.
دادستان‌های این پرونده که در نیویورک واصل شد گفتند وی تا ۳۵ سال به زندان محکوم خواهد شد. دستیار دادستان این پرونده گفته است ماکسول در میان نزدیکترین رابطان اپستین بود و به وی کمک کرد از دخترانی که بعضا فقط ۱۴ سال داشتند سوء استفاده کند.

وی گفت ماکسول نقش اساسی در کمک به اپستین برای فریب قربانیانش داشت و حتی در برخی موارد در سوء استفاده جنسی از این دختران کم سن و سال شرکت کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!