پیشرفت 60 درصدی پایگاه اطفاء حریق شهرستان بویراحمد


پیشرفت 60 درصدی پایگاه اطفاء حریق شهرستان بویراحمد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساختمان پایگاه اطفاء حریق با متراژ 320 مترمکعب ساخته شده و در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

در مراسم رونمایی از پایگاه و تجهیزات اطفاءحریق خریداری شده منابع طبیعی در منطقه فیروزآباد شهرستان بویراحمد "غلامحسین حکمتیان اصل" افزود: پایگاه اطفاءحریق در سطح ۱۰ هکتار پیش بینی شده است که ساختمان پایگاه با متراژ ۳۲۰ مترمکعب ساخته شده و در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه شده است.
وی تصریح کرد: با جذب سه و نیم میلیارد تومان این پروژه را در آینده به اتمام خواهیم رساند که در حال حاضر با اعتبار دو میلیارد تومان تجهیزات اطفاءحریق خریداری کرده ایم.
به گزارش ایسنا، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در منطقه گچساران، باشت، کهگلویه با توجه به تفاهم نامه ای که با شرکت نفت گاز گچساران داشتیم در مواقع اطفاءحریق از بالگرد شرکت نفت استفاده می کردیم اما در شهرستان های بویراحمد و دنا امکان استفاد از بالگرد نبود که با پیگیری هایی که از طریق استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور صورت گرفت بالگرد از هفته آینده در پایگاه اطفاء حریق فیروزآباد به صورت مداوم مستقر خواهد شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


من میترسم