احتمال بازگشت برخی محدودیت های کرونایی به شهرستان رفسنجان


احتمال بازگشت برخی محدودیت های کرونایی به شهرستان رفسنجان

رییس ستاد کرونا شهرستان رفسنجان با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان، از احتمال بازگشت برخی محدودیت های کرونایی به شهرستان رفسنجان خبر داد.

"مجید فصیحی هرندی" در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر در وضعیت هشدار قرار داریم، اظهار کرد: از سوم اسفند تا امروز ۱۲ تیرماه حدود ۷۵۰ نفر به ویروس کرونا در رفسنجان و انار مبتلا شده اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۱ نفر در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان بستری هستند، از این تعداد ۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند ضمن آنکه متاسفانه تاکنون ۱۷ نفر بر اثر بیماری کرونا در رفسنجان و انار جان خود را از دست دادند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه احتمال بازگشت برخی از محدودیت ها به شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به محدودیت هایی که در جنوب استان اعمال شده است، احتمالا از هفته آینده این محدودیت ها در شهرستان رفسنجان نیز اجرا خواهد شد.

فصیحی هرندی ادامه داد: از مدیران تالار پذیرایی می خواهیم از ۵ روز آینده ( ۱۷ تیرماه) برای برگزاری مراسم به کسی زمان موعد مراسم ندهند.

وی خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر محدودیت ها، شنبه بعد از جلسات ستاد ملی و استانی کرونا اعلام خواهد شد. لذا از مردم فهیم شهرستان خواهشمندیم، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نموده و در تجمعات ( مراسم عروسی، ختم، دورهمی ها، میهمانی ها) شرکت نکنند.

فصیحی هرندی یادآور شد: از مردم رفسنجان می خواهیم حتی المقدور در خانه های خود بمانند، برای خرید مایحتاج زندگی حداقل یک نفر از منزل خارج شود.

فرماندار رفسنجان همچنین عنوان کرد: سالن بحران ۵۰ تختخوابی شهدای صنعت مس آماده شده و هم اکنون بیماران کرونایی که نیاز به بستری دارند. در آنجا بستری هستند.

فصیحی هرندی با اشاره به اینکه هفته گذشته به کلیه ادارات، بانک ها و اصناف ابلاغ کردیم، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کنند، تصریح کرد: از کسبه، بازاریان و اصناف محترم خواهشندیم، ضمن اینکه خودشان مسائل بهداشتی را رعایت می کنند، از مراجعین بخواهند حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !