یکی از مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 حذف شده است


یکی از مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 حذف شده است

در چند روز گذشته اطلاعات بسیاری زیادی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده است و بعضی افراد حتی توانسته‌اند جدیدترین ساخته استودیو CD Projekt Red را به مدت 4 ساعت تجربه کنند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. در تریلرهایی که در سال‌های گذشته منتشر شده بودند، یکی از مکانیزم‌های گیم‌پلی دویدن روی دیوار بود؛ اما اعلام شده است که این مکانیزم از بازی حذف...

در چند روز گذشته اطلاعات بسیاری زیادی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده است و بعضی افراد حتی توانسته‌اند جدیدترین ساخته استودیو CD Projekt Red را به مدت 4 ساعت تجربه کنند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

در تریلرهایی که در سال‌های گذشته منتشر شده بودند، یکی از مکانیزم‌های گیم‌پلی دویدن روی دیوار بود؛ اما اعلام شده است که این مکانیزم از بازی حذف شده است. این عمل که مشابه آن را در بازی Mirror’s Edge شامل آویزان شدن از دیوار و مشاهده محیط اطراف نیز هست. اکنون مکس پیرز، طراح مراحل بازی، گفته است که مجبور به حدف این مکانیزم شده‌اند.

سایت Game Reactor یکی از گروه‌هایی بوده که هفته پیش به 4 ساعت اولیه بازی دسترسی داشته و از طراح مراحل بازی راجب گشت و گذار به شیوه عمودی سوال پرسیده و این جواب را گرفت:

دویدن روی دیوار به دلیل مشکلات طراحی از بازی حذف شده است، ولی در نحوه راه رفتن و جابجایی انعطاف پذیری بسیار زیادی وجود دارد.

جای ناراحتی و تاسف دارد که این ویژگی از بازی حذف شده ست، ولی تعجب ندارد که شاهد چنین تغییراتی نسبت به مراحل اولیه توسعه باشیم. البته این موضوع سوالی را بر می‌انگیزد، چه مکانیزم‌های دیگری از گیم‌پلی حذف شده‌اند.

بازی Cyberpunk 2077 در فصل پاییز برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر شده و از همان ابتدای نسل نهم، بر روی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس نیز در دسترس خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان