جوانان یزدی در کنار ورزش مهارت‌های ارتباطی را می‎‌آموزند


جوانان یزدی در کنار ورزش مهارت‌های ارتباطی را می‎‌آموزند

یزد - ایرنا - معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، سرمایه گذاری در فعالیت‌های ورزشی را در توسعه سجایای اخلاقی و انسانی جامعه موثر دانست و گفت: این قشر در کنار ورزش علاوه بر مهارت‌های ارتباطی،صبر و شکیبایی ، جوانمردی و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف مورد نظر را می آموزند.

سید احمد هاشمی عصر پنجشنبه در آیین افتتاح سالن اختصاصی تنیس روی میز امام رضا (ع) شهرستان بهاباد افزود: تنیس روی میز به عنوان یک رشته مفرح هواداران زیادی دارد.

وی اضافه کرد: فعال کردن رشته هایی همچون تنیس روی میز و وزنه برداری با در اختیار قراردادن سالن اختصاصی و فعالیت رشته پایه ژیمناستیک نشان دهنده تعامل خوب مدیران فضاهای ورزشی و برنامه ریزی مسوولان و نمایندگان شورای ورزش شهرستان است.

معاون توسعه ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان یزد تصریح کرد : مسوولان با همکاری هیات های تنیس روی میز نیروی مقاومت بسیج و شهرستان با تقویت تیم های پایه قهرمانان نامی در این رشته تربیت و زمینه رشد و شکوفایی آنها را فراهم کند.

وی توسعه فضاهای ورزشی و رساندن آن به استاندارد ملی را از جمله اولویت های کاری مسوولان استان یزد برشمرد و تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان و مراجعه آنها به سالن های ورزشی را نشان از پویایی ورزش شهرستان دانست.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد اظهار امیدواری کرد که با افتتاح سالن تنیس روزی میز علاقه مندان زیادی جذب این رشته هیجان انگیز شوند .

محمد هوشمند بهابادی با قدردانی از تلاش های اداره ورزش و جوانان و هیات تنیس روی میز شهرستان خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان نه تنها در حوزه ورزش بلکه در ارتقای نشاط و شادابی در جامعه بسیار تأثیر گذار است.

وی ابراز امیدواری کرد: بهسازی و ساخت مکان های ورزشی عاملی برای ارتقای جایگاه ورزش شهرستان و رسیدن به وضعیت مطلوب در این منطقه باشد.

همچنین عباس یزدانی رییس هیات تنیس روی میز استان یزد در حکمی سجاد ملکی نژاد بهابادی را به عنوان رییس هیات تنیس روی میز شهرستان بهاباد معرفی کرد.

شهرستان بهاباد با ۲۰ هزار نفر جمعیت ۲۴ هیات ورزشی در رشته های مختلف دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج