دنیل ریکاردو: ده مسابقه برای یک فصل کافی است


فرمول یک ایران –  دنیل ریکاردو راننده تیم رنو اسپورت معتقد است با توجه به شرایط کنونی ده مسابقه برای تعیین قهرمان کافی است. مسابقات امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر روبرو شده و تا به حال هشت مسابقه برای برگزاری تایید شده اند که از پیست اتریش در پنجم جولای آغاز خواهد شد. قطعا مسابقات بیشتری در پاییز و زمستان افزوده خواهند شد و هدف رسیدن به...

فرمول یک ایراندنیل ریکاردو راننده تیم رنو اسپورت معتقد است با توجه به شرایط کنونی ده مسابقه برای تعیین قهرمان کافی است.

مسابقات امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر روبرو شده و تا به حال هشت مسابقه برای برگزاری تایید شده اند که از پیست اتریش در پنجم جولای آغاز خواهد شد. قطعا مسابقات بیشتری در پاییز و زمستان افزوده خواهند شد و هدف رسیدن به 16 الی 18 مسابقه برای یک فصل کامل است. با وجود احتمال دو رقمی شدن مسابقات دنیل معتقد است با تعداد مسابقاد کمتر نیز می توان قهرمان را مشخص کرد.

دنیل در پاسخ به این سوال که احتمال دارد حداقل ده مسابقه برای این فصل در نظر گرفته شود گفت:

الان می توانم بگویم که این مقدار قابل قبول است. اگر با 4 یا 5 مسابقه قرار بود قهرمان تعیین شود به نظرم درست نبود.

جو مسابقات به خصوص در نیم فصل اول به دلیل عدم حضور هواداران متفاوت خواهد بود اما همه ما اینجاییم تا مسابقه دهیم و همان رانندگان سابق هستیم. برای من مسابقات تفاوتی نخواهند کرد.

با وجود بازگشت مسابقات بعد از هفت ماه، دنیل از اینکه در طول آخر هفته ها باید تست کرونا بدهد اصلا خشنود نیست. او افزود:

یکی از چیزهایی که مشخصا از وجود آن لذت نمی برم این است که لوله ای را برای تست کرونا دائما در بینی شما می برند که اخیرا آنرا تجربه کرده ام و اصلا چیز خوبی نیست. احتمالا 30 بار دیگر باید تجربه اش کنیم. متاسفانه این چیزی است که نمی خواهم اتفاق بیفتد اما مجبور به قبولش هستم.

دنیل ریکاردو: ده مسابقه برای یک فصل کافی استدنیل ریکاردو: ده مسابقه برای یک فصل کافی است

دنیل ریکاردو و لندو نوریس

از رنو انتظار بیش از حد نداشته باشید

سیریل ابیتبول مدیر تیم رنو اسپورت اعلام کرد برای مسابقات ابتدایی فصل، تیم بروزرسانی های بزرگی را تدارک دیده است. تیم برنامه داشت تا آپدیت های خود برای شش مسابقه ابتدایی را از ویتنام شروع کند که با تغییرات بیشتر، برای زندورت و اسپانیا برنامه ریزی شد. تغییرات بیشتر ایجاد شده به دلیل لغو مسابقات تیم را مجبور کرد تا این بروزرسانی ها را زودتر تحویل دهد. سیریل گفت:

می خواهم هرگونه انتظار غیر واقعی را از روی دوش تیم بردارم. سال قبل واقعا بد بودیم و اگر الان مقداری بهتر شده باشیم یعنی موفقیت بزرگی کسب کرده ایم. رضایت بزرگی از تلاش تیم در طی این مدت دارم و امیدوارم نتایج مناسبی نیز در پی داشته باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها