برگزاری مسابقه علمی و استخدامی در حوزه فناوری اطلاعات


برگزاری مسابقه علمی و استخدامی در حوزه فناوری اطلاعات

75 تیم از دانشجویان دانشگاه شریف و معاونت علمی با هدف کسب راهکار‌هایی در خصوص چالش‌های فناوری اطلاعات با هم رقابت کردند تا به بازار کار معرفی شوند.

برگزاری مسابقه علمی و استخدامی در حوزه فناوری اطلاعات

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، آزمون‌های استخدامی متفاوتی را دیده و احتمالا تجربه کردید، این بار شرکت کنندگان با چالش صنعت آی سی تی مواجه شده اند و این پنجمین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که با همکاری دانشگاه شریف و صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

۷۵ تیم از دانشجویان دانشگاه شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسابقه‌ای برگزار کردند که هدف آن یافتن راهکار‌هایی برای چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بود همچنین قرار بر این است تا استعداد‌های برتر این مسابقه به بازار کار صنعتی کشور معرفی شوند.

برقراری ارتباط بین چالش و صنعت هدف اصلی برگزاری این مسابقه

در ابتدا یک کمیته ارتباط با صنعت تشکیل می‌شود که کار اصلی آن، تعیین چالش‌های اصلی مسابقه به علت مرتبط کردن چالش و صنعت است.

۲۰۰ دانشجو و دانش آموخته رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات از دانشگاه‌های علم و صنعت، صنعتی شریف، رفاه، شهید بهشتی و... در قالب ۷۵ تیم در این دوره به رقابت می‌پردازند که این مسابقه بیشتر به علت تجربه، تفریح و دانش برگزار می‌شود.

۳ تیم برگزیده در انتهای روز دوم جایزه خواهند گرفت و تمام استعداد‌های برتر به صنعت معرفی می‌شوند. مجموعه بازار ملی و به خصوص بازار بانکی از پیشروان استفاده از فناوری اطلاعات در سطح کشور هستند و به همین علت ما هم نیاز به افزایش ظرفیت‌های تخصصی در این زمینه داریم.

بیشتر بخوانید

تیم برنامه‌نویسی دانشگاه صنعتی شریف به مسابقات جهانی راه یافت کسب رتبه برتر در مسابقات هوانوردی/ دانشجویان شریف سد تحریم‌های آمریکایی را شکستند درخشش دانشجویان شریف در مسابقات جهانی برنامه‌نویسی/ ایرانی‌ها صدرنشین آسیا شدند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!