عامل قتل و عام خانواده کشاورز اصفهانی دستگیر شد


عامل قتل و عام خانواده کشاورز اصفهانی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از دستگیری عامل اصلی  قتل عام خانواده کشاورز اصفهانی خبر داد و گفت:عصر امروز در محور مواصلاتی کرمان به هرمزگان دستگیر شد.

"سجاد افشارمنش" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: متهم در اردیبهشت ماه گذشته با قصد اخاذی با ورود به منزل این خانواده کشاورز که اصالتا اهل اصفهان می باشند اقدام به تیراندازی می کند که متاسفانه در این حادثه تمامی افراد حاضر در خانه که شامل پدر خانواده به همراه دو فرزند پسرش بوده است به قتل می رسند.

وی اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دادستانی و پلیس اقدامات قضایی و پلیسی خود را جهت شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه تلخ آغاز کردند و ظرف 48 ساعت اولیه پس از حادثه همدست قاتل در استان سیستان و بلوچستان دستگیر می شود.

این مقام قضایی اعلام کرد: پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده اطلاعاتی از سوی ماموران انتظامی استان کرمان سرانجام خودروی متهم عصر امروز در یکی از محورهای مواصلاتی استان هرمزگان به کرمان توقیف و متهم به همراه یک قبضه کلت جنگی دستگیر شد.

دادستان قلعه گنج هشدار داد: دستگاه قضایی باهرگونه عوامل ناامنی که منجر به برهم زده شدن نظم عمومی در جامعه شود به صورت قاطعانه برخورد خواهد کرد و رسیدگی به این پرونده با قید فوریت در دستور کار دادسرای قلعه گنج قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها