دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام اختصاص یافت


دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با حمایت استاندار و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی، دومین دستگاه سی تی اسکن به ارزش 50 میلیارد ریال به بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان روز پنجشنبه اظهار داشت: با اختصاص دستگاه سی‌تی‌اسکن دوم به بیمارستان امام خمینی(ره)، دسترسی مردم و بیماران به خدمات این دستگاه تشخیصی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: این دستگاه تشخیصی به بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام تحویل داده شد و در روزهای آینده در محل جانمایی شده استقرار خواهد یافت و جامعه هدف از خدمات آن بهره مند می شوند.

کریمیان یادآور شد: ۱۴ دستگاه ونتیلاتور، ۱۰ دستگاه بای پپ، ۲۲ تخت آی سی یو، ۲۲ تشک مواج، ۱۰تخت بستری، ۱۰دستگاه مانیتور علائم حیاتی، یک دستگاه مانیتور علائم حیاتی سانترال و سه عدد برانکارد ایزوله نیز به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: این دستگاه‌ها از نیازهای مبرم و شناسایی شده در سطح بیمارستان‌ها هستند که با رایزنی‌های به عمل آمده با مسوولان وزارت بهداشت و درمان جهت خدمت به مردم و بیماران تحویل دانشگاه علوم پزشکی ایلام شده است.

گفتنی است، این دستگاه های پیشرفته پزشکی به صورت رایگان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایلام قرار گرفته است.

با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان دستگاه های پزشکی از نیازهای مهم و محوری دانشگاه در عرصه خدمات‌دهی به بیماران محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی