پیرانشهر تا پایان امسال صاحب بیمارستان جدید می‌شود


پیرانشهر تا پایان امسال صاحب بیمارستان جدید می‌شود

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌ درمانی آذربایجان‌غربی گفت: بیمارستان جدید 64 تختخوابی پیرانشهر تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد که این امر اثر بسیار زیادی در راستای رفع مشکل بیماران این شهرستان خواهد داشت.

جواد آقازاده روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار و نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: بیمارستان این شهرستان در حال حاضر از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با اشاره به حمایت مالی در راستای بهبود تجهیزات بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر نیز اضافه کرد: طی سال‌های اخیر بیش از ۳۲ میلیارد ریال برای این بیمارستان هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین با اختصاص اعتبار از طرف دانشگاه، به‌زودی خانه بهداشت روستای "جران" نیز در این شهرستان تحویل داده خواهد شد.

وی ادامه داد: احداث پروژه‌های پایگاه اورژانس ۱۱۵ "تمرچین" و خانه بهداشت "سیلوه" نیز به صورت اولویت‌دار توسط دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می‌شود.

آقازاده با بیان اینکه پیرانشهر در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار دارد، اظهار کرد: میادین دواب، پارک‌ها و هر جایی که محل تجمع افراد است، باید بسته شود تا شاهد طغیان بیماری کرونا نباشیم.

علی ترابی فرماندار پیرانشهر نیز در این دیدار با اشاره به نیاز این شهرستان به ۶ دستگاه ونتیلاتور گفت: در راستای بهبود وضعیت ارائه خدمات به شهروندان، طبقه پایین سی‌تی‌اسکن به بخش ایزوله اختصاص داده شده است که در صورت تایید دایره فنی دانشگاه این آغاز به کار خواهد کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی همچنین با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان