امام جمعه ارومیه: احداث مساجد عمل به آیه صریح قرآن کریم است


امام جمعه ارومیه: احداث مساجد عمل به آیه صریح قرآن کریم است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر اهمیت احداث مساجد در دین مبین اسلام گفت: اهتمام به احداث مساجد در سطح شهر، عمل به آیه صریح قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در مراسم کلنگ‌زنی ساخت مسجد امام رضا (ع) در منطقه گلشهر ارومیه با قدردانی از جامعه روحانیت این منطقه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه جهت برنامه‌ریزی و هماهنگی برای ساخت مسجد در این محله افزود: خداوند متعال در قرآن کریم، مومنان و اهل ایمان را آبادکنندگان مساجد معرفی می‌فرماید و این اقدام نشان از ایمان و اعتقاد همه کسانی است که در این مسیر قدم برداشته اند.

وی اضافه کرد: در آستانه ولادت باسعات امام رضا (ع)، آرزوی ساکنان گلشهر با کلنگ زنی مسجد امام رضا (ع) تحقق یافت که باید از دست‌اندرکاران و بانیان احداث آن قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار امیدواری کرد که چنین حرکت‌های فرهنگی و مذهبی همچنان تداوم داشته باشد و شاهد امر ساخت مسجد به همت شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسوولان در محلات مختلف شهر بود.

مسجد امام رضا (ع) گلشهر با پیگیری اهالی، شهردار و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه و توسط شهرداری احداث میشود.

این منطقه به علت احداث مساکن مهر، نیاز بسیار زیادی به مسجد داشت که ساخت آن، می‌تواند در توسعه دینی منطقه نقش مهمی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته