عکس دیده نشده از مزار آتنا اصلانی / پدر آتنا از سردگمی هایش گفت


عکس دیده نشده از مزار آتنا اصلانی / پدر آتنا از سردگمی هایش گفت

حوادث رکنا: پدر آتنا اصلانی با توجه به دستور رییس جمهور روحانی برای حمایت از خانواد آتنا اصلانی برای گرفتن خانه مسکن مهر سردرگم مانده است اما یک نامه دست نوشته به عنوان قدردانی از رییس جمهور برای شروع به کار در یک شرکت نوشته است.

به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، روز 28 خرداد سال 96 بود که پرونده قتل آتنا اصلانی در پارس آباد رقم خورد و دختر 7 ساله به دست اسماعیل رنگرز برای اجرای سناریوی شیطانی اش به قتل رسید.

اسماعیل رنگرز مرد 40 ساله وقتی آتنا اصلانی برای خوردن آب یا رفتن به دستشویی از پدرش که دستفروش بود جدا شد و به مغازه اسماعیل رنگرز رفت دیگر کسی از سرنوشت او اطلاعی نداشت تا اینکه اسماعیل رنگرز به عنوان تنها مظنون دستگیر شد و بعد از تحقیقات پلیسی جسد آتنا اصلانی در یک بشکه داخل پارکینگ خانه اسماعیل پیدا شد.

عکس دیده نشده از مزار آتنا اصلانی / پدر آتنا از سردگمی هایش گفت

جسد آتنا در بشکه سرکه

اسماعیل رنگرز که به عنوان مظنون در زندان بود با همسرش تماس گرفت و خواست بشکه ای را که داخل پارکینگ جاساز کرده از خانه خارج کند و ادعا می کرد که داخل این بشکه مواد مخدر پنهان کرده است اما برادر اسماعیل وقتی به سراغ بشکه رفت با جسد آتنا که دست و پاهایش شکسته شده بود روبرو شد.

قاتل آتنا اصلانی ادعا کرد به خاطر اینکه بوی تعفن جسد در خانه پخش نشود جسد را داخل بشکه سرکه نگهداری کرده بود تا در زمانی مناسب آنها را از خانه اش خارج کند.

عکس دیده نشده از مزار آتنا اصلانی / پدر آتنا از سردگمی هایش گفت

اسماعیل رنگرز در اعترافاتش به قتل 3 زن دیگر که رابطه شیطانی اش اعتراف کرد وگفت قصد داشته آتنا را هدف آزار و اذیت قرار دهد اما دختر 6 ساله در برابر این مرد شیطان صفت مقاومت می کند و اسماعیل رنگرز برای اینکه آتنا اصلانی سر و صدا نکند او را خفه میکند و جسد را داخل بشکه قرار داده است که دادگاه به صورت ویژه به این پرونده رسیدگی کرد و قاتل آتنا اصلانی به حکم دادگاه در ملا عام به دار مجازات آویخته شد.

حمایت دولت از خانواده آتنا اصلانی

تیر سال 96، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از دستور رئیس جمهوری برای رسیدگی به وضعیت اقتصادی خانواده آتنا اصلانی و گفت: پدر آتنا با دستور رئیس جمهوری در یکی از مجتمع های کشت و صنعت مشغول به کار شد و قرار است خانواده وی به خانه ی مناسبی منتقل شوند.

'علی ربیعی'، ضمن ابراز تاسف شدید از قتل بیرحمانه این دختر 7 ساله افزود: با توجه به اینکه پدر آتنا شغل ثابتی نداشت و از طریق دستفروشی امرار معاش می کرد، دکتر روحانی به من دستور دادند که شغل ثابتی برای ایشان فراهم کنم.

وی ادامه داد: همچنین خانه مناسبی برای زندگی خانواده آتنا در نظر گرفته شده است که بزودی به این خانه انتقال می شوند.

نامه قدردانی پدر آتنا از رییس جمهور روحانی

پدر آتنا اصلانی در نامه ای خصاب به رییس جمهور نوشت:

با عرض سلام و درود خدمت رییس جمهور محبوب ایران

تقدیر و تشکر اینجانب پدر آتنا اصلانی دختر مظلوم که به قتل رسیده در استان اردبیل و شهرستان پارس آباد از دکتر روحانی به دلیل هدیه دلسوزانه که در حق من و خانواده ام قرار دادین تقدیر و تشکر می کنم و در حال حاضر مشغول کار در شرکت کشت و صنعت پارس هستم.

در پایان این نامه مادر آتنا، پدر و خواهر آتنا اصلانی آن را امضا کردند و خواهر آتنا در کنار این نامه، یک خانه را نقاشی کرده و آن را تقدیم به دکتر روحانی کرده است.

عکس دیده نشده از مزار آتنا اصلانی / پدر آتنا از سردگمی هایش گفت

سردرگمی برای رسیدن به خانه های مسکن مهر

پدر آتنا اصلانی به خبرنگار رکنا گفت: رییس جمهور دستور حمایت از خانواه آتنا اصلانی را به دکتر ربیعی صادر کرد و در ابتدا در شرکت کشت و صنعت پارس مشغول به کار شدم اما هنوز هیچ خانه ای به من تحویل داده نشده است.

وی افزود:همه کارها را برای گرفتن مسکن مهر انجام دادم و قرار بود ماهی 300 هزار تومان برای خرید خانه های مسکن مهر نیز واریز کنم اما دکتر ربیعی به عنوان سخنگوی دولت معرفی شدند و وقتی برای تهیه خانه به مدیر کل اردبیل مراجعه کردم از من خواستند تا دستور وزیر را برای آنها ببرم، اما وقتی به تهران آمدم شنیدم که وزیر تغییر کرده و باید دستور وزیر جدید باشد تا خانه مسکن مهر را به من بدهند.

پدر آتنا اصلانی ادامه داد: اگر تا 10 روز دیگر نامه وزیر جدید برای تحویل دادن خانه مسکن مهر به من داده نشود همه زحمت هایی که برای گرفتن خانه انجام دادم به هدر می رود و قولی که رییس جمهور به ما داده شده بود به سرانجام نمی رسد و همراه خانواده ام سرگردان می شوم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا