آپدیت MIUI 12 برای شیائومی می 9 تی ، می 9 و ردمی کی 20 منتشر شد


آپدیت MIUI 12 برای شیائومی می 9 تی ، می 9 و ردمی کی 20 منتشر شد

آپدیت MIUI 12 برای شیائومی می 9 تی ، می 9 و ردمی کی 20 – Xiaomi Mi 9T, Mi 9, Redmi K20 به صورت جهانی منتشر شد. شیائومی نسخه پایدار جهانی به‌روزرسانی ام آی یو آی 12 را برای تعدادی از گوشی‌های هوشمند خودش منتشر کرده است. بر اساس توییت رسمی برند MIUI، آپدیت... نوشته آپدیت MIUI 12 برای شیائومی می 9 تی ، می 9 و ردمی کی 20 منتشر شد اولین بار در گجت...

آپدیت MIUI 12 برای شیائومی می ۹ تی ، می ۹ و ردمی کی ۲۰ – Xiaomi Mi 9T, Mi 9, Redmi K20 به صورت جهانی منتشر شد.

شیائومی نسخه پایدار جهانی به‌روزرسانی ام آی یو آی ۱۲ را برای تعدادی از گوشی‌های هوشمند خودش منتشر کرده است. بر اساس توییت رسمی برند MIUI، آپدیت MIUI 12 برای شیائومی می ۹ تی ، می ۹ و سری ردمی کی ۲۰ منتشر شده است.

دو گوشی Mi 9T و Mi 9T Pro در واقع همان نسخه‌های گوشی ردمی کی ۲۰ و کی ۲۰ پرو هستند که فقط با نامی متفاوت به بازار اروپا ارسال می‌شوند. با این حال در این فهرست به صورت جداگانه به نام این دو گوشی نیز اشاره شده است. شیائومی می ۹ که پرچمدار سال ۲۰۱۹ کمپانی شیائومی است نیز این به‌روزرسانی نرم افزاری را دریافت می‌کند.

آپدیت MIUI 12 شامل بسیاری از قابلیت‌های نرم افزاری جدید از جمله یک رابط کاربری جدید، انیمیشین‌های تازه، حالت تیره Dark Mode 2.0، تصاویر پس زمینه Super Wallpaper، تنظیمات حریم خصوصی جدید، تم‌های جدید، اجرای شناور اپلیکیشن‌ها روی صفحه و چندین ویژگی مرتبط با نظارت بر سلامت کاربران می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توی 10 ثانیه حدس بزن / چه کسی از دست پلیس فرار کرده؟