تاکید رییس مجلس بر لزوم تداوم مقاومت تا پیروزی قدس شریف


تاکید رییس مجلس بر لزوم تداوم مقاومت تا پیروزی قدس شریف

رییس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بر لزوم تداوم مقاومت تا پیروزی قدس شریف و آزادی تمامی مناطق فلسطینی تحت اشغال از چنگال صهیونیست‌های غاصب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد باقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی با زیاد نِخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صورت تلفنی گفت وگو و تبادل نظر کردند. قالیباف با تجلیل از مقاومت مردم فلسطین برابر اشغالگری­ های رژیم صهیونیستی گفت: اگر مقاومت­ و مجاهدت­ مبارزان فلسطینی نبود، پیروزی­ های ارزشمند آنان برابر متجاوزان صهیونیست تحقق نمی­ یافت.


وی با محکوم کردن تحرک برای الحاق کرانه باختری فلسطین به سرزمین ­های اشغالی توسط صهیونیست های متجاوز گفت: به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سران مجالس اسلامی و غیر اسلامی نسبت به این اقدام خصمانه و نفرت­ انگیز صهیونیستی - آمریکایی و عواقب آن، هشدار داده و درخصوص عدم اجازه به این رژیم جعلی برای تداوم قانون شکنی و تجاوز تاکید کرده ام.


قالیباف بر لزوم تداوم مقاومت تا پیروزی قدس شریف و آزادی تمامی مناطق فلسطینی تحت اشغال از چنگال صهیونیست های غاصب تاکید کرد.

ایران برابر اقدامات ناامن سازی منطقه از رژیم صهیونیستی با قدرت عمل می کند


زیاد نِخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با تبریک انتخاب قالیباف به سمت رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در صف اول دفاع از حقوق ملت فلسطین قرار دارد و این موجب مسرت و دلگرمی مردم مظلوم فلسطین است.


وی افزود: امروز ملت فلسطین به جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها کشور در منطقه و جهان نگاه می­ کند که برابر اقدامات نا امن سازی منطقه از رژیم صهیونیستی با قدرت عمل می کند.


دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم مبارزه تمامی گروه های محور مقاومت تا برافراشتن پرچم فلسطین در سراسر سرزمین­ های فلسطینی به پایتختی قدس تاکید کرد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج