این زن و مرد از وحشت انفجار در شب سه شنبه تجریش می گویند + عکس و فیلم


این زن و مرد از وحشت انفجار در شب سه شنبه تجریش می گویند + عکس و فیلم

حوادث رکنا: انفجار در تجریش ترس را به جان اهالی این منطقه انداخت و شدت این انفجار به حدی بود که شیشه های ساختمان های همجوار کلینیک سینا اطهر شکسته شد.

ساعت 9 شامگاه سه شنبه 10 تیر ماه امسال انفجار و آتش سوزی بزرگی در کلینیک سینا اطهر رقم خورد و با توجه به وجود کپسول های اکسیژن در این ساختمان انفجارهایی در منطقه تجریش صورت گرفت که صدای انفجارها کافی بود تا تیم های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شوند.

عملیات مهار آتش سوزی و نجات افراد گرفتار در مرکز درمانی سینا در شمال تهران کلید زده شد و در نخستین ساعات بامدادی چهارشنبه بود که عملیات مهار پایان گرفت و آتش نشانان برای ایمن سازی وارد ساختمان شدند.

انفجار تجریش 19 کشته که 6 تن از آنها در اتاق عمل در طبقه بالای ساختمان بودند به کام مرگ فرو رفته بودند.

ترس و وحشت در تجریش

شیشه های ساختمان های نزدیک و همجوار به محل انفجار ساختمان سینا اطهر در تجریش شکسته شد و شدت این حادثه به حدی بود که پنجره یک خانه از چارچوب جدا شده و ترس و وحشت در دل اهالی محل افتاد و حتی بخشی از کپسول های منفجر شده در حیاط خانه های کنار دیده می شد.

تجهیزات ایمنی که به کار نیامد

در داخل ساختمان کپسول های آتش نشانی و شلنگ آتش نشانی در طبقه بالای ساختمان دیده می شود اما هیچ استفاده ای از آنها نشده و گویا افراد داخل ساختمان با توجه به ترس و وحشتی که داشتند این تجهیزات ایمنی را ندیده اند یا آنقدر رویداد این حادثه زمان کمی بوده که کسی موفق نشده خود را به این تجهیزات برساند.

بنا به این گزارش، صبح امروز بازپرس ویژه قتل نیز برای تحقیقات بیشتر در محل انفجار تجریش حضور پیدا کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه