دسترسی روستاهای بخش آق کند میانه به اردبیل تسهیل می شود


دسترسی روستاهای بخش آق کند میانه به اردبیل تسهیل می شود

تبریز - ایرنا - سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در بازدید از مراحل اجرای پل برکت بر روی رودخانه قزل اوزن افزود: ساخت این پل و اجرای راه های دسترسی آن روستاهای بخش «آق کندی» شهرستان میانه در آذربایجان شرقی را به استان اردبیل متصل می کند.

شعبانعلی خاوری، افزود: تکمیل و نصب پل «برکت» بر روی رودخانه قزل‌اوزن ضمن اینکه امکان تردد در روستاهای این منطقه و افزایش گردشگر را فراهم می کند، موجب محرومیت‌زدایی روستاهای موجود در منطقه می‌شود.

وی از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های آذربایجان شرقی و اردبیل خواست در تکمیل و سرعت بخشی به اجرای راه های دسترسی به این پل اقدامات لازم را انجام دهند.

پل برکت با ۳ دهنه ۳۰ متری ساخته می شود و راه های دسترسی به آن از ۲ سمت توسط ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های آذربایجان شرقی و اردبیل و سازه پل با پیگیری های وزارت راه و شهرسازی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ساخته می شود.

سرپرست معاونت راههای فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای امروز همچنین از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستاهای گوی بلاغ علیا و سفلی واقع در شهرستان تبریز به طول ۲.۴ کیلومتر بازدید کرد.

این پروژه راه روستایی با مشارکت فرمانداری تبریز و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اجرا می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان