عارف براى ١٤٠٠ مى آید


ایلنا: علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص مطرح شدن کاندیداتوری عارف در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه ایشان در انتخابات مجلس کاندیدا نشد، تلقی من این بود که ایشان در...

ایلنا: علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص مطرح شدن کاندیداتوری عارف در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه ایشان در انتخابات مجلس کاندیدا نشد، تلقی من این بود که ایشان در انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا هستند و خودشان هم هیچوقت این مساله را منکر نشده و تکذیب نکردند. البته شاید هنوز در این خصوص تصمیم قطعی نگرفته باشند اما همه شواهد و قرائن اینگونه است که احتمالا آقای عارف به عنوان کاندیدا در انتخابات آینده حضور داشته باشند.


دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گزینه اصلاح‌طلبان، یک فرد غیراصلاح‌طلب نخواهد بود، این راهبردی است که شورایعالی در اسفند ماه تصویب کرد و بعد از آن هم بیانیه‌ مرتبط با انتخابات منتشر شد که با توکه به نداشتن کاندیدا در انتخابات مجلس قادر به ارائه فهرست نیستیم.


وی ادامه داد: مردم هم دیگر به سادگی از ما نمی‌پذیرند که از هر گزینه‌ای حمایت شود و حتی اگر گزینه‌ جریان اصلاحات یک فرد تمام عیار اصلاح‌طلب باشد، هم اصلاح‌طلبان راه و کار سختی برای جلب‌نظر و اعتماد مردم و کسب پیروزی دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان