قصه دانشجویان خارجی که به خاطر کرونا در ایران ماندند در «مکث»


قصه دانشجویان خارجی که به خاطر کرونا در ایران ماندند در «مکث»

تهران- ایرنا- دوازدهمین قسمت از فصل دوم برنامه ترکیبی «مکث» به داستان دانشجویان خارجی می‌پردازد که به دلیل شیوع کرونا در ایران ماندند.

گیتی خامنه در این برنامه که جمعه شب (۱۳ تیر) ساعت ٢٢:٣٠ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، میزبان محمد ابوالحسنی و محمد کامارا دو دانشجوی اندونزیایی و گامبیایی است که در کشورمان مشغول تحصیل بودند و حالا به خاطر شیوع کرونا در ایران مانده‌اند.

در این قسمت از برنامه ابوالحسنی و کامارا طی گپ‌وگفتی شنیدنی از خاطرات دانشجویان خارجی در ایران، تعارف‌های عجیب و غریب، خاطرات بامزه تا عشق‌شان به قورمه‌سبزی و دولا پهنا حساب کردن کرایه تاکسی به جرم خارجی بودن خواهند گفت.


سری جدید برنامه مکث همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضافیاضی، سپند امیرسلیمانی، امین زندگانی، سعید شیخ‌زاده، پرویز پورفلاحی، رضا رفیع، فریبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، رسول نجفیان، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز