75 درصد تیم‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند/ تیم علم و ادب باید به قرنطینه برود


75 درصد تیم‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند/ تیم علم و ادب باید به قرنطینه برود

خلیلیان گفت: نتیجه آزمایش 7 بازیکن تیم علم و ادب تبریز مثبت اعلام شده و این تیم باید به قرنطینه برود.

75 درصد تیم‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند/ تیم علم و ادب باید به قرنطینه برودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره ابتلای بازیکنان تیم علم و ادب تبریز به ویروس کرونا اظهار کرد: طبق اطلاعیه‌ای که به فدراسیون پزشکی و ورزشی رسیده است، ۷ نفر از بازیکنان تیم فوتبال علم و ادب تبریز به ویروس کرونا مبتلا شده اند و اسامی آن‌ها مشخص شده است.

او افزود: چنانچه طبق شیوه نامه گذشته عمل کنیم، اگر نتیجه آزمایش ویروس کرونای تعداد ۵ نفر از هر تیم در زمان تمرینات مثبت اعلام می شد، باید تیم به قرنطینه می‌رفت.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: با توجهی که وزارت بهداشت و تعهدی که باشگاه‌ها داشته اند در مجموع بیش از ۷۵ درصد باشگاه‌ها اصول بهداشتی را رعایت کردند.

خلیلیان گفت: اگر چه به تیم علم و ادب تبریز تذکر کتبی داده شده بود، اما این مشکل رخ داد، قاعدتا اگر طبق شیوه نامه ۲۵ درصد از کل بازیکنان و کادر تیم به این ویروس مبتلا شوند، حتما باید تیم وارد قرنطینه شود.

خلیلیان گفت: تنها آزمایش "پی سی آر" تعیین کننده ویروس کرونا است که افراد تیم علم و ادب نیز از این طریق نتیجه آزمایششان به ویروس کرونا مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید

خلیلیان: ورزش بدون خبرنگاران معنا ندارد/ سلامت ورزشکاران بیش از هر چیز اهمیت دارد

انتهای پیام /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...