چگونه شاد باشیم؟


چگونه شاد باشیم؟

شاد بودن و شاد زیستن در این دوران سخت و پرفراز و نشیب زندگی یکی از دغدغه های افراد جامعه هست تا بتوانند سختی های زندگی را آسانتر پشت سر بگذارند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاد بودن و شاد زیستن در این دوران سخت و پرفراز و نشیب زندگی یکی از دغدغه های افراد جامعه هست تا بتوانند سختی های زندگی را آسانتر پشت سر بگذارند .

در این مقاله نظرات و پیشنهادات دکتر هلاکویی ، روانشناس ، جامعه شناس ، اقتصاد دان ، مشاور ازدواج و استاد دانشگاه را با هم بررسی میکنیم .

بنا به نظرات دکتر هلاکویی برای اینکه شاد باشیم باید چگونه رفتار کنیم وچه دیدگاهی داشته باشیم :

1 – تا جایی که ممکن است بخندید و خودتان را کنترل نکنید . برخی از شماها انسانهای کاملا جدی هستید میگویید که کسی نباید خنده شما را ببینید اما از نظر منطقی این دیدگاه کاملا اشتباه بوده و شما را از شاد بودن بازمیگرداند.

دقیقا در این دیدگاه که گفته میشود دختر نباید بخندد و یا پسر نباید گریه کند و این دیدگاه فاجعه بزرگیست پس هر گاه فرصتی یافتید بخندید و از شاد بودن لذت ببرید .

2 – بازی را ترک نکنید . بازی هایی که معمولا به دنبال خود خنده و شادی را همراه دارند را ترک نکنید . معمولا در رقص این خنده و شادی خود را به صورت زیبایی نمایان خواهد کرد.

برای رقص نیز باید آهنگ شاد و رقصیدنی مناسبی را انتخاب کنیم که ما در این مقاله پیشنهاد میکنیم برای دانلود آهنگ شاد به سایت تابان موزیک مراجع کنید و آهنک های شاد و رقصیدنی را دانلود کرده و محیطی شاد را برای خود و خانوادتان ایجاد کنید .

3 – از کسانی که دائما از درد و غصه و بیماری صحبت میکنند دوری کنید و آنها را نیز آزاد بگذارید.

4 – با افرادی که شما را میخندانند معاشرت کنید زیرا زندگی را در جایی خواهید یافت که میخندید.

5 – در محیط های شاد حضور پیدا کنید و سعی کنید در مراسم های ختم و اندوه کمتر حاظر . سعی کنید در مراسم های عروسی و مجالس شاد زودتر حاظر شوید تا روحیه شادتری را در مدت زمان بیشتر داشته باشید .

6 – آنگونه که هستید باشید . نظر دیگران برای شما مهم نباشد و آنگونه که خودتان راضی هستید زندگی کنید . شما به این دنیا نیامده اید که دیگران را راضی نگه دارید .

ما در این پست سعی کردیم ساده ترین راهکارهایی را که میتوانید شاد باشید و بخندید را برای شما عزیزان ارائه کنیم تا زندگی شاد و روحیه شادابی داشته باشید .

برای داشتن روحیه ای شاد و روانی آرام شنیدن آهنگ آرامش بخش و ملایم شاد موثر خواهد بود .

بحمدالله و به لطف گوشی های اندروید دسترسی به سایت دانلود آهنگ جدید و آرامش دهنده آسان شده و با یک جستجو ساده میتوانید موزیک های شاد و ملایم را در دسترس داشته باشید و با گوش دادن به این آهنگ ها آرامش درونی خود را حفظ کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط