حوادث 48 ساعت گذشته اصفهان 27 نفر را مصدوم کرد


حوادث 48 ساعت گذشته اصفهان 27 نفر را مصدوم کرد

اصفهان- ایرنا- وقوع حوادث مختلف رانندگی و آتش‌سوزی در استان اصفهان موجب مصدومیت 27 نفر و عملیات امدادرسانی مرتبط با آن موجب نجات جان 15 ساکن یک ساختمان مسکونی شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۹ دقیقه بامداد امروز تصادف زنجیره‌ای دو خودروی پراید و خودروهای میتسوبیشی و زانتیا در بزرگراه شهید آقابابایی نرسیده به پل تمدن به مصدومیت پنج مرد و یک زن منجر شد.
غفور راستین ادامه داد: چهار نفر از این مصدومان به بیمارستان الزهرا(س) و ۲ نفر نیز به بیمارستان آیت‌الله کاشانی منتقل شدند.
وی درباره حادثه ساعت ۲ و ۲۱ دقیقه بامداد امروز که روبه روی پایانه شرقی نجف‌آباد رخ داد بیان کرد: در حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ پنج خانم حدود ۲۲ ساله مصدوم و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان ادامه داد: ساعت ۳ و ۴۶ دقیقه بامداد امروز انحراف خودروی سواری پژو در جاده مجلسی به بروجن پنج مصدوم شامل دو مرد، دو زن و یک دختربچه برجاگذاشت که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه منتقل شدند.
وی درباره حادثه برخورد پژو و سمند در بهارستان گفت: در این سانحه رانندگی هفت نفر شامل سه زن، دو مرد و دو کودک مصدوم و توسط سه واحد امدادی به بیمارستان های الزهرا(س) و فارابی اصفهان منتقل شدند.
راستین اظهارداشت: بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ نیز دو خانم مصدوم شده در حادثه تصادف در اردستان را به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل کرد.
همچنین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به ایرنا گفت: ساعت ۲۲ و ۸ دقیقه شب گذشته واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید اقارب‌پرست شهر اصفهان منجر به مصدومیت دو مرد ۳۵ ساله شد که نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه شماره ۱۱ این افراد را بدون مشکل جدی از خودرو خارج و به نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی تحویل دادند.
فرهاد کاوه آهنگران تصریح کرد: آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی ۶ طبقه در خیابان شیخ صدوق روز گذشته مصدومی نداشت و ۱۵ نفر از ساکنان این مجتمع مسکونی توسط نیروهای آتش‌نشانی خارج شدند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های شماره ۱۲، ۲۰ و ۲۳ در این عملیات حضور داشتند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: بعدازظهر روز گذشته نیز طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه طعمه آتش شد که تیم های امدادی ایستگاه‌های شماره ۲، ۶ و ۱۶ به محل اعزام و با خاموش کردن آن از سرایت آتش به طبقه‌های بالایی و منازل مجاور جلوگیری کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟