جشنواره شعر طنز کرونا در همدان پذیرای 160 اثر از سراسر کشور


جشنواره شعر طنز کرونا در همدان پذیرای 160 اثر از سراسر کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از ارسال 160 اثر از سراسر کشور به جشنواره ملی شعر طنز کرونا خبر داد و گفت: این آثار... ادامه مطلب... نوشته جشنواره شعر طنز کرونا در همدان پذیرای 160 اثر از سراسر کشور اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از ارسال ۱۶۰ اثر از سراسر کشور به جشنواره ملی شعر طنز کرونا خبر داد و گفت: این آثار در مرحله داوری نهایی قرار گرفته و به زودی برگزیدگان این رویداد معرفی می‌شوند.

به گزارش شیرین طنز، احمدرضا احسانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آثار شامل شعر، داستان و داستانک در موضوع زندگی و امید، نشاط اجتماعی، بهار کرونایی، همدلی و هم‌زبانی، کرونا و عید، در خانه بمانیم و فاصله‌گذاری اجتماعی هستند که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی اضافه کرد: داوران از میان ۱۶۰ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد ۷۰ اثر را واجد شرایط رفتن به مرحله نهایی دانستند که توسط ناصر فیض شاعر طنز پرداز کشور انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان هدف از برگزاری جشنواره شعر طنز کرونا را تقویت روحیه نشاط و شادابی ذکر کرد و گفت: علاوه بر این جشنواره‌های کاریکاتور و استندآپ کمدی نیز در راستای نشاط‌بخشی به مردم برگزار شده است.

اختتامیه جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا عصر پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار و به گفته احسانی در این آیین از هشت اثر برتر تقدیر می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن