یوفا قصد دارد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز در پرتغال برگزار شود / ادعای تایمز


یوفا قصد دارد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز در پرتغال برگزار شود / ادعای تایمز

بازی های باقیمانده از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز احتمالاً در کشور پرتغال برگزار...

طرفداری - چهار دیدار از دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده و هنوز تکلیف محل برگزاری این مسابقات مشخص نیست.

به گزارش تایمز، یوفا قصد دارد علاوه بر بازی های مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/20، بازی های باقیمانده از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات را در کشور پرتغال برگزار کند. از منظر یوفا با این اقدام، مدیریت محدودیت های بین المللی ویروس کرونا آسانتر می شود.

بیشتر بخوانید:

فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 2 شهریور در لیسبون برگزار می شود / رسمی

رئال مادرید به دلیل نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا، خواهان برگزاری بازی با منچسترسیتی در ورزشگاه بی طرف است

پیش از این یوفا، تصمیم در خصوص برگزاری دیدار برگشت بازی های باقیمانده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمین تیم میزبان یا در پرتغال را به آینده موکول کرده بود. این مسابقات در تاریخ های 7 و 8 آگوست 2020 (17 و 18 مرداد 1399) برگزار خواهند شد. استادیوم دراگائو در پورتو و استادیوم آفونسو هنریکه در گیمارش، در صورت نیاز میزبان بازی های باقیمانده مرحله یک هشتم نهایی مسابقات هستند.

دیدارهای برگشت تیم های منچسترسیتی-رئال مادرید، بایرن مونیخ-چلسی، یوونتوس-المپیک لیون و بارسلونا-ناپولی هنوز برگزار نشده است و ممکن است میزبانی از چهار شهر منچستر، مونیخ، تورین و بارسلون گرفته و به پرتغال داده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه